וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה תשבי מרימה במסיבה עם ביונסה וקים קרדשיאן

19.12.2019 / 13:40

כמצד אחד קים קרדשיאן ומהצד השני ביונסה - נועה תשבי גנבה את ההצגה במסיבת קריוקי אצל מעצבת התכשיטים לורן שוורץ, כשפרצה בדואט עם טיפאני האדיש. וואלה! סלבס שרה בשירותים

ביונסה/צילום מסך

מי מכם לא בילה בערב קריוקי? בין אם זה ערב שהחברה שאתם עובדים בה ארגנה או יום הולדת של חברה טובה או סתם מפגש מקרי של כמה חברים בבית שבמקרה יש בו מערכת קריוקי - כולם זייפו את עצמם למוות עם שירים של עומר אדם או מדונה, אבל האם יצא לכם פעם לפצוח בשירה בגרון ניכר כשבקהל יושבות ביונסה וקים קרדשיאן? לנועה תשבי זה קרה.

קים קרדשיאן. splash
קים איז אין דה האוס! קים/splash

הכוכבת הישראלית, שחיה בשנים האחרונות בלוס אנג'לס, הוזמנה למסיבת קריוקי אצל מעצבת התכשיטים של הסלבס - לורן שוורץ - כשבין המוזמנים היו גם שתי הדיוות, שלמרות הסכסוך הגדול ביניהן, הן טרחו ואמרו אחת לשנייה שלום על מנת לא להעכיר את האווירה, "קים ניגשה להגיד שלום", סיפר מקורב, "היא הייתה שם לזמן קצר אבל דאגה להגיד שלום לכולם".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ביונסה. צילום מסך
אני והיפות שלי. ביונסה, טיה ולורן/צילום מסך

ביונסה, שהגיעה עם אמה, העדיפה שלא לקחת חלק בקטע השירה אבל בהחלט רקדה, קפצה והריעה לאמה כשזו השתלטה על המיקרופון ושרה בקולי קולות. מי שעוד אהבה את המיקרופון הייתה תשבי, שהחלה לשיר את השיר ON THE RADIO של דונה סאמר כשלחגיגה הצטרפה השחקנית, טיפאני האדיש, ששרה דואט עם הכוכבת הישראלית.

וואלה! סלבס שרה קריוקי רק לשיריו של אבי ביטר.

נועה תשבי. אור גפן,
גם היא הייתה שם. נועה/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully