וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הרומן ששבר את האינטרנט

20.12.2019 / 8:01

בזמן שבראד פיט חגג עם האקסית את חג המולד, וואלה! סלבס חשפה בפניכם את הרומן הסודי של שולי רנד וצופית גרנט וגרמה לרעידת אדמה בביצה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

את הרשימה נפתח עם מזל טוב אחד גדול לעינת שרוף שחגגה 57 שנות קיום לצד חבריה הקרובים, אבל נראה שמי שגנב לה את ההצגה (בקטע טוב, כמובן) הוא לא אחר מאשר חברה הטוב, יאיר לפיד, שבשנים האחרונות אתם רגילים לראות אותו נואם מעל הדוכן בכנסת אלא שהפעם הוא אחד במיקרופון ובמקום פוליטיקה הוא שר בקולי קולות לצד רמי קליינשטיין.

יאיר לפיד. צילום מסך
מזל טוב. עינת, יאיר ורמי/צילום מסך

קדימה למקום הרביעי, שם נמצאת עוד מישהי שחגגה בסוף השבוע שעבר, קוראים לה גנ'יפר אניסטון וכמדי שנה - היא חגגה את מסיבת חג המולד המסורתית אלא שהפעם ברשימת האורחים הופיע אורח מיוחד: בראד פיט שבא לחגוג עם הגרושה שלו את החג ואפילו היה בין האחרונים לעזוב את ביתה שבהוליווד.

ג'ניפר אניסטון. GettyImages
קאמבק? ג'ניפר ובראד/GettyImages

הגענו כבר למקום השלישי, עדיין מעבר לים, כי בזמן שבראד וג'ני לא סגורים על עצמם - נראה שחברה שלהם מהשכונה, מדונה, דווקא מאוד סגורה על עצמה ושוב אוחזת בחבר חדש וצעיר מדי העונה לשם אהלמליק וויליאמס ונחשו מה? גם הוא רקדן ממש כמו שני האקסים הקודמים שלה.

מדונה, אהלמליק וויליאמס. splash
מאוהבים. מדונה והחבר/splash

אל המקום השני והמכובד מגיעה עוד אחת מישהי שהפסיקה להסתיר מהתקשורת את הזוגיות שלה - כך שאחרי שוואלה! סלבס חשפה את הזוגיות של דנית גרינברג והחבר החדש שלה, עכשיו השניים כבר לא מתחבאים וטסים ביחד לחופשה רומנטית בפריז לרגל השנה האזרחית החדשה.

דנית גרינברג עם בחור. ניר פקין
בונז'ור. דנית והחבר/ניר פקין

ואם בחשיפות של רומנים סודיים עסקינן, אז במקום הראשון, איך לא, הרומן ששבר את האינטרנט, הרומן של צופית גרנט ושולי רנד כמובן - שנחשף לראשונה בוואלה! סלבס. השניים מנהלים זוגיות כבר מספר שבועות והצליחו להסתיר את הדבר מפני התקשורת, עד שהגיעה וואלה! סלבס וחשפה את הידיעה המרגישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully