וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית שנטשה אירוע נוצץ בזעם

וואלה! סלבס

20.12.2019 / 8:01

כאילו אין מספיק דרמה מאחורי הקלעים של תעשיית הבידור - מה תגידו על היפהפייה המקומית שהחליטה לעזוב אירוע מתוקשר, כשהיא מתלוננת בקול רם מאוד על כך שהעובדים במקום ממש עצבנו אותה? וואלה! סלבס קסאנקס

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

מי אמר שהחיים היפים של המפורסמים תמיד זוהרים, תמיד נהדרים ובניחוח שושנים? זה לא מה שקרה עם הדוגמנית הישראלית המפורסמת, שהגיעה לאחד האירועים הנוצצים ביותר שנערכו בביצת הבידור התקופה האחרונה, פיזרה חיוכים, עמדה מול הפלאשים, אולי אפילו שתתה, אבל בסופו של דבר עזבה את המקום שהיא מעוצבנת ומתלוננת בקול רם בפני כולם.

מה שקרה הוא שבעיצומו של הערב אחד (או כמה) מעובדי האירוע מנקר העיניים, באו לדוגמנית בדרישה מסוימת, שלא בדיוק מצאה חן בעיניה והעכירה את האווירה. הגברת המפורסמת, מצדה, לא רק שנפגעה מה"הוראה", אלא שהחליטה לנטוש את האירוע בו ברגע, תפסה טרמפ עם חברה מוכרת אחרת, תוך כדי שהיא עושה פרצופים ומביעה את מורת רוחה בפני כל מי שעבר בדרכה ויכול היה לשמוע.

"לדבריה 'היא מסתלקת מהמקום ולא תרצה לשתף פעולה עם מי שעמד מאחורי האיוונט בעתיד'", סיפרו נוכחים שהיו עדים לאירוע, "היא נראתה סופר עצבנית ומוטרדת. נדמה שהיא חשה סוג של השפלה". לא נעים? לפחות קיבלתם סיפור מדהים.

אשה מתביישת. ShutterStock
אשה מתביישת/ShutterStock
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully