וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הבלונדינית שיכולה לסבך את משפחת נתניהו

13.12.2019 / 0:11

בזמן ששיר אלמליח קיבלה מתנה שווה במיוחד לרגל הלידה הקרבה ובאה, הבת של מדונה הולכת בדרכה של אמה ומתפשטת מול מלא אנשים ולא מעט מצלמות - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

הרשימה נתניהו/וואלה

את הרשימה נפתח עם מברוק גדול לאחד הכוכבים היותר מתוקים בתעשייה, טום באום, שכפי שקראתם לראשונה בוואלה! סלבס לוהק לסרט חדש לצד ישראל אוגלבו ודין מירושניקוב - שגם על הליהוק שלהם קראתם לראשונה בוואלה! סלבס - באום יגלם בחור גיי שמגיע לעשות בלגן במערכת היחסים של אוגלבו ומירושניקוב.

טום באום, ישראל אוגלבו. מערכת וואלה! NEWS
זוג חדש בתעשייה? טום וישראל/מערכת וואלה! NEWS

קדימה למקום הרביעי, שם נמצאת מישהי שממש כמו באום קיבלה את תפקיד חייה להשתתף באורגיה המונית שהיא בעצם חלק ממיזם אמנותי של חברת אופנה, כך שכל מי שהגיע ליריד ארט באזל במיאמי יכול היה לראות את לורדס - הבת של מדונה - עירומה כביום היוולדה מתנשקת עם גברים ונשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
לורדס. GettyImages
אמנותית. לורדס/GettyImages

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת מישהי שכולנו תקווה שהתפוח שלה לא ייפול רחוק מהעץ כי לאמא שלו או שלה קוראים שיר אלמליח ועל מנת להבטיח שהלידה שלה תעבור בנחת וברוגע - בעלה החמוד רכש לה מתנה, משהו סמלי - ג'יפ מפואר שישמש אותה כשהיא תרצה לקחת את הבייבי לג'ימבורי.

שיר אלמליח. שוקה כהן
איפה הג'יפ?/שוקה כהן

אל המקום השני והמכובד מגיע בן זיני, שכנראה יצטרך עזרה בלהכנס לרכב בימים הקרובים זאת לאחר שבמהלך חזרות למופע החנוכה - הוא עשה תנועה לא נכונה והגב שלו נתפס עד כדי כך שהוא הגיע לבית החולים ומשם שוחרר עם מרשם למשככי כאבים.

בן זיני. דנה קופל,
אאוצ'./דנה קופל

ובמקום הראשון, מישהי שתעשה כנראה את כל הדרך מבית ראש הממשלה עד לבית לא פחות מפורסם, זו שאם תגיד מילה לא במקום - יכולה לגרום להרבה בלגן במעון בבלפור. בכל זאת, מדובר בסטפני חזניוק המוכרת לכם יותר כחברה האחרונה של יאיר נתניהו. לוואלה! סלבס נודע כי בימים אלו נמצאת האקסית של נתניהו ג'וניור במגעים עם הפקת האח הגדול על מנת להשתתף בריאליטי המפורסם.

יאיר נתניהו, סטפני חזניוק. אינסטגרם, צילום מסך
כאן גרים בכיף/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully