וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמלה של לוסי איוב ממש, מאוד, נורא קצרה!

14.12.2019 / 1:01

לא קל להיות מפורסם, שצריך להתגנדר ולהדהים בכל פעם - אך לא תמיד כולם מצליחים לעמוד במשימה. הפעם, אניה בוקשטיין מחלקת נשיקות פחות מתוקות, נסרין קדרי עושה שקוף פחות יפה. וגם: צפו בקרב באדום של לוסי איוב VS גל גדות. וואלה! סלבס ג'ואן ריברס

צהוב זה השחור החדש, 14 בדצמבר 2019

בואו נשים את הקלפים על השולחן: לא כולם התברכו בחוש סטייל מפותח. אך כשאתם יוצאים מהבית סביר להניח שלא יתעדו את הלוק הקשה שהרכבתם לכם, אך הסלבס לעומת זאת - ככל הנראה יאלצו להכות על חטא.

בטוח שגם לכם קורה שאתם מעלעלים בדפי המגזין, בוחנים את עמודי האינסטגרם של המפורסמים או נתקלים בתמונה של אושיה שאתם ממש אוהבים - אז היושבים במערכת וואלה! NEWS החליטו שהגיע הזמן לומר את כל מה שעובר בראשכם ופשוט לא העזתם לפלוט, טוב נו, אולי קצת יותר מזה. בכל שבוע יבחרו כמה לוקים שנלבשו על ידי מיטב הסלבס בישראל ובעולם ו"יזכו" לברכות, הערות והארות מצד מומחי המערכת: ליהי עטר בכר, יעל לאור ואדם סרור.

איזה לוק הכי מזעזע לטעמכם? רכלו בפייס של וואלה! סלבס

גל גדות וונדרוומן קומיק קון ברזיל. GettyImages
אבד לה הוונדר? גל גדות בברזיל/GettyImages

הפעם, אגם בוחבוט חוגגתיום הולדת בוורוד, הזמרת נסרין קדרי לובשת שקוף וחושבת שזה יפה, ממש כמו במקרה של שמלת הנשיקות השנויה במחלוקת של אניה בוקשטיין. וגם: הקרב באדום של גיבורת העל גל גדות בברזיל VS לוסי איוב הלוהטת בג'רוזלם. צפו, חשבו ובחרו את המראה שהכי עשה לכם את זה.

פאשניסטות, כדאי לעקוב אחרי וואלה! סלבס באינסטוש

עוד בוואלה!

מירי בוהדנה הדהימה בשמלת עור... לרעה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully