וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן זיני נפצע בחזרות והובהל לבית החולים

11.12.2019 / 12:02

החצי היותר בלונדיני מהצמד הכי מחומצן בתעשייה, הגיע לעוד יום של חזרות - אלא שאז, ברגע של פזיזות, הוא עשה תנועה לא נכונה ומתח שריר בגב. ההסעה לבית החולים לא איחרה לבוא אבל כמה שעות לאחר מכן הוא כבר כיכב באירוע. בכל זאת, צריך לעשות כסף. וואלה! סלבס בן גיי

בן זיני/ערן לם יחצ

חג החנוכה ידוע בעיקר בתור חג הפציעות של הסלבס או חג המסג'יסטים - כך שבזמן שהמפורסמים דופקים קופה על הבמה, הם גם דופקים את הגב או כל שריר אחר בגוף במהלך ההופעות וכך, ממש כמו בשרשרת המזון, כל המטפלים למיניהם דופקים קופה עליהם. בכל זאת, שירותי חירום עולים הרבה יותר מסתם ביקור במרפאה. אז זהו, שבמקרה של בן זיני הוא החליט ללכת על בטוח.

בן זיני. דנה קופל,
כואב לך מאמי? בן/דנה קופל

אתמול (ג') במהלך חזרות להצגה בה הוא משתתף, עשה הבלונדי תנועה לא במקום, כך שמהר מאוד הוא הבין שאחד השרירים בגבו בגד בו והחליט לעשות לו צרות. החצי השני של הצמד הפוטוגני החליט שהוא לא לוקח סיכונים ונוסע הישר לבית החולים על מנת לבדוק את חומרת הנזק. לאחר מספר צילומים ובדיקות - הסבירו לו הרופאים שהוא סתם דרמה קווין, שיחררו אותו לביתו ונתנו לו משככי כאבים פלוס הוראה לשכב בבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נטלי דדון. דנה קופל,
מי יותר כוכב - האמא או הבן? נטלי וריף/דנה קופל

אממה, לצערו של הזיני - הוא היה אמור להגיע להשקה של רשת miniso שהשיקה את קולקציית miniso marvel X בעיקר בשביל לשדר עסקים כרגיל לצד הבת זוג וכמובן, לשלשל לכיסו לא מעט מזומנים. אז ברור שהוא הגיע! ופגש במקום את נטלי דדון ובנה ריפ, שהסתובבה בחנות עם סנדרה רינגלר ושלי גפני ממש כמו שעשו , ליאון רוזנברג והילדות, ספיר נרקיס ושלושת הילדים ושרי גבעתי עם בנה המתוק.

וואלה! סלבס נוסעת לחדר מיון בכל פעם שהיא שומעת שיש גיוס חדש של רופאים.

שרי גבעתי. דנה קופל,
היופי עובר בתורשה? שרי והבן/דנה קופל
ליאון רוזנברג. דנה קופל,
פאולה נתנה פס. ליאון והבנות/דנה קופל
סנדרה רינגלר. דנה קופל,
כמה יופי במשפחה אחת. סנדרה/דנה קופל
ספיר נרקיס. דנה קופל,
ואיפה ליאור? ספיר/דנה קופל
בן זיני. דנה קופל,
העיקר הבריאות. בן/דנה קופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully