וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: אייל גולן ודניאל גרינברג מתכננים לכם את חתונת השנה

6.12.2019 / 0:01

בזמן שאביחי אוחנה ומעיין אשכנזי חושבים על חתונה וריאליטי, אייל גולן ודניאל גרינברג מתלבטים בין שני תאריכים אבל מכחישים - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון, בואו נתחיל

הרשימה אייל ודניאל/וואלה

את הרשימה פותחים זוג חדש בתעשייה או יותר נכון בתעשיית הקולנוע, ככה זה שישראל אוגלבו ודין מירושניקוב מלוהקים לסרט חדש שיתחיל להצטלם בקרוב בו יגלמו זוג אוהבים.

ישראל אוגלבו, דין מירושניקוב. מערכת וואלה! NEWS
זוג סקסי, לא? דין וישראל/מערכת וואלה! NEWS

קדימה למקום הרביעי שם נמצא עוד זוג אלא שהפעם מדובר באחד אמיתי כי לירן דנינו ועומר נודלמן נפרדו לפני מספרשבועות רק בשביל להתחרט על כך ולהתחיל להראות סימנים של קאמבק, כך שבימים האחרונים הם חידשו קשר ומקורביםכבר מדווחים שהאהבה פורחת מחדש.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
לירן דנינו, עומר נודלמן. ניר פקין
יש קאמבק? לירן ועומר/ניר פקין

הגענו כבר למקום השלישי שם נמצא זוג ותיק שכנראה לא ממהר לשום מקום או יותר נכון חיכה להצעה הנכונה כך שאביחי אוחנה ומעיין אשכנזי מתחילים לחשוב על נישואים והכל בזכות הצעה לככב בתכנית ריאליטי שתלווה את ההכנות לחתונה.

מעיין אשכנזי, אביחי אוחנה. ניר פקין
בדרך לחופה עוצרים בריאליטי?/ניר פקין

אל המקום השני והמכובד מגיעה מישהי שלא ממש מתכוונת לחכות אז תגידו מזל טוב לטהוניה רובל שקיבלה הצעת נישואים אחרי שלושה חודשי זוגיות בלבד. ולא רק זה, היא לא מתכוונת לצעוד אל החופה כי אם לרוץ כך שבעוד חודשיים - היא כבר תשבע אמונים לבן זוגה.

טהוניה רובל. באדיבות איציק אוחנה, כיכר השבת,
שיהיה במזל!/באדיבות איציק אוחנה, כיכר השבת

ובמקום הראשון, איך לא - הזוג שלא מפספס אף הזדמנות לעשות כותרות או להכחיש אותן אז תפתחו יומנים ותרשמו לעצמכם שני תאריכים לחתונה של אייל גולן והחברה שלו - 20.2.2020 או 1.4.2020 ולמה שניים? כי הזוג עדיין לא החליט.

למה כולנו צריכים ללמוד מארוסתו של אייל גולן?. וואלה! מזל טוב
חתונת השנה/וואלה! מזל טוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully