וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה זרמון והבעל עוברים לדירה חדשה

5.12.2019 / 4:19

אחרי שנים בהן גרה במרכז הביצה התל אביבית פלוס תקופה קצרה בה חזרה לשכונת ילדותה בצפון תל אביב - עכשיו דנה זרמון וגיא ביטון מחליטים להשתקע באזור היוקרתי ורוכשים דירה ממש ליד אמא. וואלה! סלבס מתרחבת

ראובן קסטרו

אומרים שאין כמו נוף הילדות, זה אולי מה שעבר לדנה זרמון בראש עת החליטה שהיא מוותרת על פיח האוטובוסים וריח הקפה של מרכז תל אביב - שם גרה בשנים האחרונות ביחד עם בעלה גיא ביטון לטובת הפסטורליה, השקט והבורגנות של צפון תל אביב שם גדלה בילדותה. כן הזוג הפוטוגני רכש לאחרונה דירה באחד מהמגדלים המפוארים של האזור היוקרתי.

דנה זרמון. אור גפן,
מובינג. דנה וגיא/אור גפן

מקורבים לזרמון וביטון סיפרו לוואלה! סלבס כי השניים חושבים כבר על העתיד וזו הסיבה שהם החליטו לעשות את הצעד הזה, "הם אמרו שה מעדיפים לבזבז את הכסף על משכנתא ולא על עוד חודשי שכירות", סיפרה חברה, "הם גם רוצים משהו שיהיה שלהם, בטח ובטח שהם מתכננים להקים משפחה בקרוב אז זה די מתבקש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דנה זרמון. אור גפן,
מתברגנים/אור גפן

אגב, מי שמכיר את זרמון יודע שהיא לא תתן לאף אחד להכתיב לה את הטעם האישי שלה, כך שהשניים רכשו דירה אותה הם מתכננים לשפץ מהיסוד ולעצב אותה כפי שרק הם יודעים לעצב דירה על מנת שתתאים לתנאים האישיים שלהם וכמובן תקלע לטעם האישי של הגברת הראשונה של האינסטוש.

וואלה! סלבס רכשה חלקה בצד הדרומי של חירייה.

דנה זרמון. ששון משה,
חוזרים לשכונת הילדות/ששון משה
דנה זרמון. ניר פקין
נמאס לשלם על שכירות/ניר פקין
  • עוד באותו נושא:
  • דנה זרמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully