וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אח של ג'יג'י חדיד בישראל ויש לו טענות

צילום: גטי

3.12.2019 / 0:01

אחיהן של צמד האחיות חדיד ובן הזוג של דואה ליפה נחת אתמול בערב (ב') בישראל ועוכב לחקירה בשדה התעופה - אז ברור שהוא העלה סטורי לאינסטגרם והתלונן. וואלה! סלבס ביקור פתע

אנואר חדיד/אינסטגרם

נראה שאנואר חדיד - המוכר לכם כאח של צמד הדוגמניות ג'יג'י ובלה חדיד - החליט לקחת שקט מכל הרעש ההוליוודי ובעיקר מהחדשות שאביו, מוחמד חדיד, פשט רגל, אז במקום לטוס לחופשת קיץ מפנקת, הוא פשוט נחת בארץ הקודש וכמובן שיש לו טענות כלפי הרשויות המקומיות.

אנואר חדיד. GettyImages
ברוך הבא. אנואר/GettyImages

לא ברור אם חדיד ג'וניור נחת כאן על מנת לבקר את אלעד עידן - החבר של אחותו, אלנה חדיד, או שמא מדובר בטיול שורשים והוא רוצה לראות איפה אביו נולד (בנצרת, למקרה שלא ידעתם. כך או כך, הילד הצעיר במשפחה נחת אתמול בלילה (ב') בשדה התעופה נתב"ג ביחד עם חבר טוב אבל בלי החברה ההורסת, הזמרת דואה ליפה.

עוד בוואלה!

אביהן הפלסטיני של ג'יג'י ובלה חדיד מבלה בתל אביב. צפו

לכתבה המלאה
אנואר חדיד. GettyImages
מה האחיות אומרות? בלה, אנואר, ג'יג'י/GettyImages

חדיד, שהגיע לישראל עם חברת התעופה "אל על", כנראה לא ממש אהב את הבידוק הביטחוני שעבר, ככל הנראה בעקבות העובדה שהוא נחקר במשך 4 שעות, כך לפחות על פי הסרטון שהעלה לעמוד האינטסגרם שלו בו הוא נראה מחכה ביחד עם חבר שישחררו אותו לדרכו וכתב, "נחקר במשך 4 שעות, "אל על" בוא נסיים עם זה".

סוף טוב הכל טוב והבלונדיני המפורסם נחת בארץ הקודש וכבר העלה סרטון של הדרך לבית המלון בו הוא שוהה. אז אם אתם רואים אותו מסתובב ברחובות תל אביב או מניח פתק בכותל - אתם יודעים למי לפנות.

וואלה! סלבס טסה לאילת רק בשביל שיעשו עליה חיפוש.

AMA טקס פרסי המוזיקה האמריקאית דואה ליפה אנואר חדיד. GettyImages
למה החברה לא באה? אנואר ודואה/GettyImages
מוחמד חדיד, אלנה חדיד. ניר פקין
אבא נתן המלצות? מוחמד בביקור/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully