וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בשידור! מי גנב ללאה שנירר את הטבעת היקרה?

1.12.2019 / 11:14

הכוכבת המפורסמת, שהתארחה בתכנית של שי שטרן, הסכימה לתחרות הורדת ידיים עם יובל שמלא, הורידה את הטבעת היוקרתית שלא תפריע - אלא שאז, הטבעת נעלמה ואף אחד לא יודע לאן. וואלה! סלבס בשידור חוקר

לאה שנירר/צילום מסך

כמעט לכל בחורה יש את התכשיט היקר, זה שהיא שומרת עליו מכל משמר כי הוא עלה הון תועפות אבל עם זאת יש גם את התכשיט, שגם אם הוא לא יקר - יש לו ערך סנטימנטלי, כמו טבעת שקיבלת בירושה מאמא שלך או עגילים שמזכירים לך אירוע מיוחד או כמו במקרה של לאה שנירר, טבעת שהיא קיבלה מבעלה צחי לרגל יום הנישואים שלהם. טוב נו, במקרה הזה גם מדובר בטבעת של "דיור" אז מן הסתם שהיא גם לא ממש זולה. לצערה של שנירר, הטבעת נגנבה!


בואו לרכל על התקרית באינסטגרם של וואלה! סלבס

לאה שנירר. נדב הולצמן,
נוצצת. לאה/נדב הולצמן

שנירר, שהגיעה לשידור אצל שי שטרן, החליטה להתחרות בהורדת ידיים עם מנצח "נינג'ה ישראל" - יובל שמלא - שהתארח גם הוא בתכנית, כך שלצורך התחרות, היא הורידה את הטבעת היוקרתית מידה. אממה, לאחר התחרות, שכחה השנירר את הטבעת על השולחן והמשיכה לדרכה, כך שבעודה נוסעת ברכה - נזכרה המעושרת כי הטבעת נשארה על השולחן ומיד צלצלה למפיקי התכנית וביקשו שישמרו לה על הטבעת, רק שהם הסבירו לה שלא טבעת ולא יהלומים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
לאה שנירר. צ'ינו פפראצי,
מי גנב לי את הטבעת?/צ'ינו פפראצי

הכוכבת המפורסמת, שהבינה כי היא בצרה צרורה, דרשה מההפקה להביט במצלמות שבאולפן בתקווה לאתר את הטבעת, "אמרתי לעצמי אולי שמת את זה איפה שהוא ואת לא זוכרת, אז ביקשתי שיסתכלו במצלמות באולפן", מספרת שנירר, "אבל מתברר שמלבד המצלמות שמצלמות את התכנית, אין מצלמות אבטחה וברגע שנגמר השידור - המצלמות הפסיקו לצלם כך שאי אפשר למצוא את הטבעת".

- אז מה תעשי?
- כרגע זה בדיונים של הביטוח שלי מול הביטוח של ההפקה.

מהפקת התכנית נמסר בתגובה: "אכן לאחר צילומי התכנית "שי בשידור" נעלמה הטבעת של לאה שנירר שהתארחה בתכנית. צוות ההפקה, בשיתוף עם לאה, עושים במהלך השבועיים האחרונים כל שניתן כדי לאתר את הטבעת"

וואלה! סלבס איבדה פעם את הטבעת שלה בתוך הלאפה שווארמה.

לאה שנירר. רפי דלויה
צחי בהלם!/רפי דלויה
לאה שנירר. אור גפן,
איפה הטבעת?/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully