וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: בן אל תבורי ואורטל עמר משגעים את כולם

29.11.2019 / 0:02

בזמן שקים קרדשיאן מצהירה שהיא לא תפרסם יותר תמונות עירום שלה, בן אל תבורי מצהיר שהוא והאקסית לא עושים קאמבק למרות שהם מראים סימנים אחרים - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון, בואו נתחיל

הרשימה בן אל ואורטל/וואלה

את הרשימה נפתח עם כוכבי הביצה המקומית שהתכנסו לאירוע נוצץ במיוחד של רשת תכשיטים רק בשביל להתלונן על המצב שלהם ולהצהיר ש"לא כל הנוצץ זהב, או כמו שתיארה את זה יעל פוליאקוב,
"אנשים פה עובדים קשה, הולכים להשקות זין, קורעים את התחת ומנסים אתה יודע, להתפרנס בכבוד".

יעל פוליאקוב, עדי אשכנזי. שוקה כהן, רפי דלויה
קורעים את התחת. יעל ועדי/רפי דלויה, שוקה כהן

קדימה למקום הרביעי, שם מישהי שכנראה אין לה ממש זמן להגיע להשקות, מלבד אלו של השירים שלה, כי נטע ברזילי רק מחתימה את הדרכון שלה בנתב"ג - הפעם, היעד: ארצות הברית כשעל הפרק נאום בכנס השנתי של המועצה הישראלית-אמריקאית ממש לצד להקת שלווה ושימו לב, הנשיא דונלד טראמפ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
נטע ברזילי, טראמפ. מערכת וואלה! NEWS
ירימו ביחד. נטע ודונלד/מערכת וואלה! NEWS

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת מישהי שמכירה את טראמפ מקרוב, אז תגידו שלום ולא להתראות לתמונות החושפניות של קים קרדשיאן שאתם רגילים לראות באינסטוש, כי לפי דבריה של הכוכבת הטראשית היא לא תעלה יותר תמונות שלה בעירום או בביקיני, "אני לא רוצה לבזבז זמן בימי הנופש שלי רק כדי להצטלם או לחפש את הלוקיישן המושלם לתמונות בבגד ים".

קים קרדשיאן אינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
אתם עוד תתגעגעו. קים/צילום מסך, אינסטגרם

אל המקום השני והמכובד מגיע עוד אורח מעבר לים, ככה זה שג'סטין טימברלייק נתפס לכאורה בוגד באישתו, ג'סיקה בייל, עם השחקנית אלישה ויינרייט שמככבת לצידו בסרט חדש. ההכחשות מצד החברים לא איחרו לבוא ממש כמו הטענות שהזוג ידע פרידות על רקע דומה בעבר.

ג'סיקה בייל, ג'סטין טימברלייק. GettyImages
בגד בה או לא? ג'סטין וג'סיקה/GettyImages

ובמקום הראשון, הזוג שאצלו אין רגע דל או סקנל או פסטיבל - בן אל תבורי ואורטל עמר - שאחרי שהביאו את תו פרינס לעולם, רבו, נפרדו, טינפו אחד על השני ואפילו הגיעו לבית המשפט רק בשביל להשלים ולהראות בשבוע האחרון סימנים של קאמבק, וואלה! סלבס תפסה את בן אל שהחליט לשגע אותה ואתכם ואמר שאין שום כוונה לחזור.

בן אל תבורי, אורטל עמר. סרג'ו סטרודובצב,
סימנים של קאמבק? בן אל ואורטל/סרג'ו סטרודובצב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully