וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוהט או פחות? עדן פינס פשוט משחקת באש

30.11.2019 / 2:01

זה רק נראה נוצץ, כי הכוכבים הם כמו כולנו - גם אם הם יודעים להשתמש בפילטר אינסטגרם מחמיא. הפעם, במיטה עם טום אביב, גל גדות בפיג'מה, מה קורה בתוך התחתונים של ג'ייסון דרולו והיידי קלום כבר מצאה נסיך... אבל עדיין מנשקת צפרדעים. וואלה! סלבס עממית

היידי קלום מנשקת צפרדעים (אינסטגרם)

לא תאמינו, אבל עדן פינס קונה במכולת. ניקול ראידמן עומדת בתור להיבדק על ידי מאבטח בקניון ומייקל לואיס - גם הוא עובד עם המכשירים בחדר הכושר כדי להשוויץ בגזרה. למרות התדמית הזוהרת, העובדה שהם מסובבים ראשים או מוזמנים לאירועים בחברת המפורסמים, האמיצים והעשירים - כוכבי ביצת הבידור הם ממש כמו כולנו, פשוטי העם.

לכן, וואלה! סלבס אוספת עבורכם מקבץ שבועי של תמונות אינסטגרם עדכניות, ערוכות וחתוכות על ידי הכוכבים הישראלים, שמוכיחות אחת ולתמיד שגם אדם מפורסם הוא הכי אחי(כם). הרי זה רק נראה נוצץ.

גם לוואלה! סלבס יש אינסטוש. תנו לה ב#לייק

רק נראה נוצץ 30/11/19. אינסטגרם, צילום מסך
היידי קלום/צילום מסך, אינסטגרם

האגדה מספרת, שלפני שמצאה את הנסיך שלה, הנסיכה הייתה צריכה לנשק המון צפרדעים. זה קורה עד היום לרווקות ורווקים ברחבי העולם (מפורסמים או פחות), אבל מתברר שהטופ מודל היידי קלום אהבה את זה כל כך, שהיא ממשיכה לעשות את זה גם אחרי שהתחתנה בפעם השלישית. #איכסוש_או_שלא

רק נראה נוצץ 30/11/19. אינסטגרם, צילום מסך
מיה דגן, גל גדות/צילום מסך, אינסטגרם

וונדר וומן, מצחיקונת, נשים מעוררות השראה כמו מיה דגן או גל פאקינג גדות, לפעמים גם הן סתם בנות שרוצות ליהנות במסיבות פיג'מות אינטימית, תוך כדי שהן מדגמנות למצלמת הסלולרי של החברות. רגע, או ש#זו_לא_פיג'מה?

רק נראה נוצץ 30/11/19. אינסטגרם, צילום מסך
דנה גרוצקי/צילום מסך, אינסטגרם

אומרים שלפעמים צריך כפר שלם שיעשה את העבודה על מנת שמשהו יתבצע כהלכה - אז במקרה של דנה גרוצקי ההריונית, נדרשים קצת פחות סייענים על מנת להפוך אותה למגישה החייכנית הזוהרת שאתם רואים מחייכת אליכם מהמסך. #אסיסטנטים אופנתיים בשחור כמובן, כדי להזדהות עם אשת השעה.

רק נראה נוצץ 30/11/19. אינסטגרם, צילום מסך
טום אביב/צילום מסך, אינסטגרם

ליידיז (וכמה ג'נטלמן), תמיד תהיתם איך זה לבלות עם השף הנחשק טום אביב בין הסדינים? הנה, הוא עצמו נותן לכם הצצה. בלי סכינים, בלי זעפרן, תימין או כמהין, אבל עם #פוזה_מפתה כשהוא במיטה!

רק נראה נוצץ 30/11/19. אינסטגרם, צילום מסך
ג'ייסון דרולו/צילום מסך, אינסטגרם

אם כבר גברים שלא משאירים מקום לדמיון, הזמר האמריקאי ג'ייסון דרולו טוען שהוא לא שם לב שהצטלם ב#תחתוני_בוקסר_שחורים_קטנים _מודים במהלך נופש לוהט - כאילו שכח לארוז את בגד הים במזוודה - והעניק למעריצים הצצה למה שקורה תחתם. הצצה לנכס הכי בולט שלו, כנראה.

רק נראה נוצץ 30/11/19. אינסטגרם, צילום מסך
עדן פינס/צילום מסך, אינסטגרם

עם כל החוויות מסביב לעולם, עם כל רשימת האקסים המפורסמים שלה, עם כל הניסיון שלה ברשתות החברתיות, עדן פינס המהפנטת לא למדה את העובדה הבסיסית שמי שמשחק באש... נכווה בסוף? #אל_תנסו_את_זה_בבית

רק נראה נוצץ 30/11/19. אינסטגרם, צילום מסך
מייקל לואיס/צילום מסך, אינסטגרם

בפינת הביזאר: ילדים, אנא עזרו לוואלה! סלבס לגלות מה עלה בגורל הכלבלב ביש המזל שמייקל לואיס העיף באוויר? #SOS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully