וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגילטי פלז'ר שמרגש בטירוף את ירדן ויזל

בשיתוף מפעל הפיס, בשיתוף מפעל הפיס

2.12.2019 / 7:52

יש דבר אחד שהרצה למיליון נמסה כשהיא רואה אותו ואפילו הבנזוג שלה כבר העיר לה שהיא עוברת את הגבול. וואלה! סלבס מוגזזזזמת

יח"צ

יכול להיות שלחבר הכי טוב של ירדן ויזל קוראים עלי. ברור. עלי אקספרס. טוב, יש לה עוד כמה חברים טובים שגורמים לבנזוג שלה להציץ מעבר לכתפיים אל הלפטופ ולברר מה בדיוק היא מזמינה שם.

היום ב"מוגזם" אנחנו מארחים את ירדן ויזל, ומסתבר שהרצה למיליון חיה באתרי שופינג אונליין. לפחות פעמיים בשבוע היא יוצאת לסיבוב של קניות ברשת וממלאת את הארון. מממם, ארונות. במה? במה לא.

"יש משהו מאוד נוח ומפתה באינטרנט", היא אומרת, "אין ריגוש כמו לקנות ולקבל הודעה שהחבילה הגיעה לדואר. עכשיו יש לי כבר את יפית מהדואר ואנחנו חברות עם כל השטויות שלי".

מה? מה?

"חד משמעית, הנה תראה בסמארטפון - יפית דואר ישראל".

מה הדבר שאת הכי אוהבת לקנות?

"יש לי בערך 30 כיסויים לטלפון והיד עוד נטויה. זאת לא התמכרות, זאת אהבה. צריך להישאר צרכנים חכמים ולא לצאת מפרופורציה. פשוט לא לעבור את הגבול".

וואלה! סלבס ניסתה פעם לפתות את אסוס ומאז היא חסומה באתרי שופינג אונליין.

לכל כיף יש גבול

אם אתם מזהים הגזמה אצלכם או אצל אחד מהקרובים אליכם, בין אם זה באכילה או בתחומים אחרים, כדאי להיעזר באנשי מקצוע בתחום ההתמכרות. אם ההגזמות האלו קשורות לעולם ההגרלות וההימורים - אנחנו כאן כדי לעזור לכוון ולייעץ. הגרלות והימורים הם חלק בלתי נפרד מתרבות הפנאי בעולם, אך לכל כיף יש גבול וצריך לדעת לשחק במידה ולא להפוך להתמכרות. במפעל הפיס החליטו לפעול לכך שאנשים יבינו שההשתתפות צריכה להיות מהנה אך גם מבוקרת ומידתית ולכן מציעים את מגוון הכלים, המידע, העצות, אנשי המקצוע והטלפונים באתר משחקים באחריות של מפעל הפיס שיעזרו לכם להתמודד עם ההשלכות ולהימנע מלהגזים.

נוטים להגזים בהרבה אספקטים של החיים וחושבים שאולי יש מקום לדאגה? כאן תוכלו לקרוא מידע שיעזור לכם

בשיתוף מפעל הפיס, בשיתוף מפעל הפיס
  • עוד באותו נושא:
  • ירדן ויזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully