וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוליווד זה כאן? "סלבס קורעים את התחת ומנסים להתפרנס בכבוד"

אמנון גולדמן

25.11.2019 / 7:01

תמיד רציתם לחוש כמו הסטארים המקומיים, שקופצים מאירוע נוצץ אחד להשקה אחרת ומחייכים מול המצלמות? מתברר שעבור לאה שנירר, נטלי דדון ויעל פוליאקוב זה קצת פחות נעים לפעמים. "מה, אנחנו בהוליווד כפרה?", הן טוענות. צפו. וואלה! סלבס זהב שחור

סלבס באירוע ה. שטרן 2019 (צילום: אבי כהן, עריכה: נועה לוי)

אירוע יוקרה, כולל תכשיטים בשווי מאות אלפי שקלים ועשרות מוזמנים - הרבה מהם שמככבים בכותרות מדורי הבידור המקומיים? הזדמנות נפלאה עבור וואלה! סלבס לבחון עם המפורסמים המקומיים האם החיים באמת זהב כמו שחושבים המעריצים ברחבי הארץ, או שמא, קצת פחות נוצצים מאלה של המקבילות בתעשיית הבידור מעבר לים.

זה קרה ביום חמישי שעבר, אז מותג התכשיטים "ה. שטרן" השיק את הקולקציה החדשה שלו, מה שגרם לכוכבות לטעון שאין דבר כזה יקר אצלן בבית. "אולי גולדפילד, משהו כזה, בעשרה שקלים", צחקה בל אגם, בדומה למיכל אנסקי שטענה שמבחינתה, מדובר דווקא בחיוך שלה שנוצץ. לאה שנירר לא רצתה לחשוף בגלל ענייני ביטוח, נטלי דדון קנתה לעצמה שרשרת סנטימנטלית, גלית גוטמן קיבלה טבעת אירוסים שמוציאה לכולם את העיניים, בעוד שמלכת ביופי במיל' סיון קליין, זכתה ל"עגילים כמתנה ללידה, עכשיו, של הבת שלנו. קיבלתי מבעלי, זה היה דווקא חמוד לאללה".

ורד פלדמן, אלמה דישי, הילה סעדיה, ורד פלדמן. שוקה כהן, רפי דלויה
בנות ונהנות? לא בדיוק. ורד פלדמן, הילה סעדה, אלמה דישי ואיגי וקסמן/רפי דלויה, שוקה כהן

רכלו על הכוכבות שחיות כמו בהוליווד גם באינסטגרם

אבל אז, כשנדרשו לענות על השאלה עד כמה החיים שלהם יפים, הבנות קצת נרתעו מהסטיגמה. "איזה סלבס, מה אנחנו בהוליווד? כפרה, בוא!", אמרה יעל פוליאקוב, שאף הופיעה באיוונט. "אנשים פה עובדים קשה, הולכים להשקות זין, קורעים את התחת ומנסים אתה יודע, להתפרנס בכבוד". לדבריה של נעמה קסרי, "אל תאמינו למה שאתם קוראים ולמה שאתם רואים", בעוד שהבדרנית שני כהן, סיפרה ש"כשיש לך ילדים ואת מנקה מהרצפה אורז, אז זה מרגיש פחות נוצץ".

עוד בוואלה!

האפי בירת'דיי! טרנטינו חוגג לדניאלה פיק ההריונית יום הולדת

לכתבה המלאה

ובכל זאת, וואלה! סלבס התעקשה לבחון מה המתנה הכי יקרה שקיבלו. אז זהו, שמלבד ג'ובאני רוסו שהודה שזכה לשלשל לחשבון הבנק 50 אלף דולר מחבר, או עדי אשכנזי שאיבדה טבעת שקילה ביורשה מהוריה, אף אחד אחר לא שש לשתף. "מה זה מתנות שאני מקבלת? עוד מעט יהיה לי שוחד בגללך. לא מספיק מה שקורה במדינה אתה עכשיו רומז שאני מקבלת מתנות?", צחקה בל אגם, ממש כמו קסניה טרנטול, סיון קליין או נעמה, שטענה ש"אני לא יכולה לדעת, כי בעלי לא אומר לי כמה עולה המתנה. זאת מתנה, זה התרגום למתנה! אבל מבדיקת שווי שעשית הוא משקיע, הוא משקיע!".

מיכל אנסקי, גלית גוטמן. שוקה כהן, רפי דלויה
פאן גם בהריון. מיכל אנסקי וגלית גוטמן/רפי דלויה, שוקה כהן

לפני שכמה מהכוכבות נתנו דוגמאות לתמונות זוהרות שאולי היו קצת פחות מבריקות בחיים שמחוץ לרשתות החברתיות, הן נשאלו אם יש תמונות שאת מעלה לאינסטגרם ואת חושבת שהן אולי קצת מנקרות עיניים? "כן, יש תמונות שאני חושבת שהן מנקרות עיניים, אז אני אומרת 'למה העליתי את זה?', 'אולי אני אוריד את זה', אז אני לא ישנה בלילה וזה", הסבירה לאה שנירר, "יש לי בעיה עם זה, ישנה עם המצפון ובסוף מורידה".

"אני מראש לא נכנסת לפינה הזאת ולפעמים, אתה יודע, מה זה מנקר עיניים, אני לא מתנצלת על שום דבר. כל מה שיש לי זה מעבודה קשה", הסבירה קסרי, בעוד שנטלי דדון קבעה נחרצות שהיא "נהנית לשתף, מי שמקבל משם השראה אני שמחה שהוא שם. מי שזה עושה לו רע, אני פשוט מעדיפה, אומרת בכנות, אל תעקבו. אל תהיו שם".


וואלה! סלבס זוהרת אך ורק אחרי שהיא שותה דרינק רדיואקטיבי.

נטע גרטי, אניה בוקשטיין, ורד פלדמן. שוקה כהן, רפי דלויה
האמת? מסתתרת מאחורי נטע גרטי, אניה בוקשטיין ופלדמן/רפי דלויה, שוקה כהן
בל אגם. שוקה כהן, רפי דלויה
"יש לא מפורסמים שהם הרבה יותר מאושרים". בל אגם/רפי דלויה, שוקה כהן
ג'ובאני רוסו, מאיה פישל. שוקה כהן, רפי דלויה
התכשיט שלה. ג'ובאני רוסו עם מאיה פישל/רפי דלויה, שוקה כהן
יעל פוליאקוב, שני כהן. שוקה כהן, רפי דלויה
כאן זהנ לא אל.איי. שני כהן ויעל פוליאקוב/רפי דלויה, שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully