וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: ניקול ראידמן מלמדת את אייל גולן שיעור בחברות

22.11.2019 / 0:14

בזמן שהמעושרת עם הפה הגדולה עושה סולחה גם עם אקי אבני וגם עם לאה שנירר, ממש באותו אירוע אייל גולן והמנהל שלו מתעלמים האחד מהשני - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

הרשימה, ניקול ראידמן, אייל גולן/וואלה

את הרשימה נפתח עם חדשות טובות ומשמחות כי אחרי לא מעט ניסיונות, ירדן הראל ובעלה מצפים לבייבי, או יותר נכון לשניים! כן, לאחר ניסיונות שכשלו, החליטו השניים לפנות להליך פונדקאות והשבוע בישרו לעולם את החדשות הטובות כי הם מצפים לזוג תאומים. שיהיה במזל.

ירדן הראל. צילום מסך
שיהיה במזל! ירדן ובעלה/צילום מסך

נמשיך למקום הרביעי, שם נמצאות חדשות פחות משמחות, ככה זה שאלכסה דול והחבר משה עוז, מחליטים להפריד כוחות ולפרק את החבילה בפעם המי יודע כמה. הזוג הנוצץ נפרד וחזר מספר לא קטן של פעמים אלא שהפעם, כך מספרים חברים - זה סופי ואלכסה אף עזבה את הדירה בה גרו ביחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אלכסה דול. ענת מוסברג,
בימים טובים יותר. אלכסה ומשה/ענת מוסברג

הגענו כבר למקום השלישי - שם, עדיין בגזרת החדשות הרעות שמגיעות מכיוונה של רוסלנה רודינה, שהייתה כולה מוכנה להקרנה העולמית של הסרט "לשבור את הקרח 2" שהתרחשה ללונדון, לשם הוטסה במיוחד, אלא שבדרך לפרמיירה נהג המונית שהסיע אותה פגע ברכב אחר. למזלה של הכוכבת, היא לא נפגעה ואף הספיקה לצעוד על השטיח הלבן.

רוסלנה רודינה. סוכנות יולי,
העיקר הסלפי. רוסלנה/סוכנות יולי

אל המקום השני והמכובד מגיע מישהו שמכיר את רוסלנה מקרוב, אייל גולן כמובן שהגיע לחגוג עם החברה שלו בחתונה של איש התקשורת צחי קומה והאיש יחסי הציבור רן עוזר כשבצד השני של האולם יושב האקס BFF והשותף שלו, בני פרץ.

אייל גולן, בני פרץ. מערכת וואלה! NEWS
הסכסוך מחריף. בני ואייל/מערכת וואלה! NEWS

ובמקום הראשון נמצאת מישהי שיכולה ללמד את אייל שיעור או שניים על חברות או על שמירה על אינטרסים כי ניקול ראידמן החליטה שהיא מנצלת את האירוע ואת המצלמות בשביל לעשות לא סולחה אחת כי אם שתיים - כך שגם לאה שנירר וגם אקי אבני נהנו מטוב הלב שלה.

אקי אבני, ניקול ראידמן. תמונות גולשים
יאללה סולחה. ניקול ואקי/תמונות גולשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully