וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתברר שלנטלי דדון יש פיצול אישיות אופנתי

23.11.2019 / 0:39

קשה להיות מפורסם, כזה שצריך להתגנדר ולהדהים בכל פעם מחדש - אך לא תמיד כולם מצליחים לעמוד במשימה. הפעם, עומר נודלמן מנסה לעשות קרדשיאן, מירי מיכאלי בחליפה מסובבת ראשים וגם: נטלי דדון שחורה, לבנה, אבל תמיד מדהימה. צפו. וואלה! סלבס ג'ואן ריברס

צהוב זה השחור החדש, 23 בנובמבר 2019

אם נשים את הקלפים על השולחן: לא כולם התברכו בחוש סטייל מפותח. אך כשאתם יוצאים מהבית סביר להניח שלא יתעדו את הלוק הקשה שהרכבתם לכם, אך הסלבס לעומת זאת - ככל הנראה יאלצו להכות על חטא.

בטוח שגם לכם קורה שאתם מעלעלים בדפי המגזין, בוחנים את עמודי האינסטגרם של המפורסמים או נתקלים בתמונה של אושיה שאתם ממש אוהבים - אז היושבים במערכת וואלה! NEWS החליטו שהגיע הזמן לומר את כל מה שעובר בראשכם ופשוט לא העזתם לפלוט, טוב נו, אולי קצת יותר מזה. בכל שבוע יבחרו כמה לוקים שנלבשו על ידי מיטב הסלבס מארץ הקודש ומהעולם ו"יזכו" לברכות, הערות והארות מצד מומחי המערכת: ליהי עטר בכר, אמיר צומר ואדם סרור.

איזה לוק הכי מזעזע לטעמכם? רכלו בפייס של וואלה! סלבס

נטלי דדון. אור גפן,
לוק #1 של מלכת כוכבים. נטלי דדון/אור גפן
נטלי דדון. נדב הולצמן,
לוק #2 של כלה ביום חגה/נדב הולצמן

הפעם, נטלי דדון בילתה ערב במראה שחור וערב אחר בלבן בוהק, לעומת שלוש הנשים באדום - אביבה תבורי, סיגל שחמון ואוולין הגואל - שהגיעו לאיוונט נוצץ באותו הצבע, לקרב אופנתי מנקר עיניים. וגם: מירי מיכאלי בחליפת פסים מטאלית, עומר נודלמן בשמלה קצרה אה-ל-קרדשיאן, פלוס הפאשניסטה האולטימטיבית, גילת אנקורי. צפו, חשבו ובחרו את המראה שהכי עשה לכם את זה.

פאשניסטות, כדאי לעקוב אחרי וואלה! סלבס באינסטוש

עוד בוואלה!

אלגנזהההה: אף פעם לא ראיתם את נטע אלחמיסטר ככה!

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully