וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הכוכב הישראלי שיפגוש את ליאו מסי?

18.11.2019 / 12:29

בזמן שמדינה שלמה מתרגשת בעקבות נחיתתו של אחד השחקנים הטובים בהיסטוריה של עולם הספורט - יש בן אדם אחד שנבחר לא רק לפגוש אותו אלא גם לראיין אותו, וכל זה - אחרי שהוא גם עשה חיקוי שלו. מנחשים מי? וואלה! סלבס נהדרת

עריכת וידאו: מתן חדד

סוף סוף זה קרה! הנשר נחת או יותר "הפרעוש" המפורסם בעולם - ליאונל מסי - וממש ברגעים אלו הוא מתכונן למשחק החשוב נגד נבחרת אורוגוואי שיתקיים הערב (ב') בבלומפילד (21:15, ספורט5), אבל לא לפני שהוא ייתן ראיון מיוחד לאחד האנשים היותר מצחיקים בישראל, כזה שאפילו, תאמינו או לא - עשה בעבר חיקוי ממש מוצלח שלו ב"ארץ נהדרת".

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. AP
הפרעוש נחת/AP

אם עדיין לא הצלחתם להבין, הכדורגלן הארגנטינאי יתיישב לפני המשחק על כיסא המרואיין ויענה על שאלות נוקבות כשמולו יישב מי שבדרך כלל רגיל לענות על השאלות כדמות של מסי. במילים אחרות: מריאנו אידלמן הוא בר המזל שנבחר לפגוש את הכדורגלן הטוב בעולם ולראיין אותו עבור ערוץ הספורט. אם לא די בכך, הקומיקאי ההורס ישמש גם כשדרן קווים במשחק המדובר שיתקיים ממש בעוד שעות ספורות.

אם תהיתם לפשר הבחירה, הרי שהחצי השני של אלי פיניש נולד ממש על אותה אדמה עליה נולד הכדורגלן המפורסם, כך שיש סיכוי שחלק מהריאיון יתקיים בספרדית.

וואלה! סלבס נבחרה לראיין את אלי אוחנה והקשקשים שלו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מריאנו אידלמן. אביב חופי,
נבחר לראיין/אביב חופי
ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
מעדיף בספרדית, אנגלית או עברית?/רויטרס
דוד חיים. ניר פקין
דובר השפה/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully