וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: דניאל גרינברג, תלמדי מאופירה ורוסלנה

15.11.2019 / 2:01

בזמן שדניאל גרינברג עזבה ערב גיבוש בסערה, הנמסיס אופירה אסייג עשתה סולחה עם נמסיס אחרת, רוסלנה רודינה. כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון - בואו נתחיל.

השימה 15 בנובמבר 2019

את הרשימה נפתח עם אחד הזוגות המדוברים בעולם - הנסיך הארי ומייגן מרקל - שממשיכים לייצר כותרות ולא כל כך טובות, כך שאחרי שבכו לתקשורת על העליהום שעושים עליהם, כעת אתרי הרכילות מדווחים כי הזוג המלכותי הודיע למלכה האם כי הם לא יחגגו את הכריסמס בחיק המשפחה כמיטב המסורת.

הזוג המלכותי הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל בלונדון. 15 באוקטובר 2019. רויטרס
לבד על הגג שבתות וחגים. הארי ומייגן/רויטרס

קדימה למקום הרביעי, שם נמצא עוד זוג שמסרב לרדת מהכותרות, הפעם מדובר בשף טום אביב ובאושיית האינסטגרם, גל גברעם, שאחרי שהחליטו להיפרד פלוס פוסט עצבני אחד באינסטוש, כעת מגיע לידי וואלה! סלבס וידאו שמוכיח כי השניים עדיין שומרים על קשר ועדויות של חברים שמספרים כי יש סיכוי לקאמבק.

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
גל גברעם, טום אביב. צ'ינו פפראצי,
קאמבק? טום וגל/צ'ינו פפראצי

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצא אחד שמחפש זוגיות וכנראה באופן קצת נואש, אחרי הכל לא הייתם מצפים מבחור כמו בן אל תבורי להתחיל עם בחורות באינסטגרם. אז זהו, שזה בדיוק מה שקרה אלא שהפעם מזלו לא צלח מאחר ולא רק שהבחורה הייתה בת 17 אלא גם תפוסה חזק.

בן אל תבורי. אור גפן,
אפשר להתחיל איתך? בן אל/אור גפן

אל המקום השני והראשון מגיעה שלישיית שוקולד, מנטה, מסטיק - תחליטו אתם מי היא מי - כשמצד אחד דניאל גרינברג המוכרת לכם יותר כנוכחית של אייל גולן שמגיעה עם הזמר להקרנת פרק של "הגולסטאריות" ביחד עם חברותיה לתכנית, אלא שבפרק משודרים שלל ויכוחים שלה עם שאר הבנות, מה שמכעיס אותה וגורם לה לקחת את החבר ולעזוב את הארוחה מיד בסיום הפרק.

אייל גולן, דניאל גרינברג. אור גפן,
למה בעצבים? דניאל ואייל/אור גפן

ומהצד השני, האקסיות של אותו גולן - האקס BFF אופירה אסייג והאקסית רוסלנה רודינה, שמבינות שהן כעת באותו מחנה ומחליטות לעשות סולחה ביום ההולדת של מיכל הקטנה, מה שמאוד משמח את אתרי הרכילות אבל כנראה פחות את אייל והחברה.

אופירה אסייג, רוסלנה רודינה. ארן חן צלמים,
יאללה סולחה. רוסלנה ואופירה/ארן חן צלמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully