וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה קים קרדשיאן מסתובבת עם מאבטחים חמושים?

14.11.2019 / 11:29

מלכת הטראש הבינלאומית הגיעה לעוד יום צילומים שגרתי עם צמד האחיות שלה - קורטני וקלואי - אלא שבנוסף לצוות הגלאם שצועד איתה לכל מקום, הפעם נצמדו אליה גם שלושה מאבטחים כשהם נושאים נשק חם על גופם, למה? וואלה! סלבס מצוידת

מוצרים מוזרים קארין וג'ני/מערכת Sheee
קים קרדשיאן. ספלאש
באה עם מאבטחים. קים/ספלאש

על סדרת הבשמים שקים קרדשיאן השיקה עם האחיות שלה - קורטני וקלואי - כולם כבר שמעו ובטח ראו את הבקבוקים הנוצצים, אבל חדי העין שצפו בפרסומות הרימו גבה או שתיים דווקא בגלל התכשיטים הנוצצים שהגברת ווסט ענדה עליה במהלך הצילומים, ולמה זה?

קים קרדשיאן. צילום מסך
אני והיפות שלי. קלואי, קים וקורטני/צילום מסך

כזכור, רק לפני שלוש שנים קים קי שהתה בפריז לרגל שבוע האופנה - שם, היא נאזקה בחדר בית המלון שלה ונשדדה עלידי מספר אלמונים (שכמובן נתפסו מאוחר יותר) והצהירה שהיא יותר לא תענוד תכשיטים אמיתיים אם כי רק מזויפים. אלדאגה, מהר מאוד הגברת חרגה ממנהגה והחלה לענוד יהלומים רק על שטיחים אדומים.

קים קרדשיאן. צילום מסך
כמה עולים התכשיטים?/צילום מסך

כעת, במהלך הצילומים נראה שהקרדשיאן לא יכלה להתאפק והזמינה תכשיטים במליוני דולרים מהחברה הטובה, לורן שוורץ, שאחראית על לא מעט מהתכשיטים של כוכבי הוליווד. אבל אל תטעו, לצורך הצילומים ועל מנת שלא ישדדו אותה שוב - שכרה מיס טראש לא פחות משלושה שומרים חמושים שהעבירו את התכשיטים ממקום למקום ועמדו לצידה לאורך כל הצילומים על מנת ששום דבר לא יאונה לה או לאחיותיה.

וואלה! סלבס הולכת רק עם שומרים מצוידים. ולאו דווקא בנשק.

קים קרדשיאן. צילום מסך
עשית ביטוח?/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully