וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום אביב וגל גברעם בדרך לקאמבק?

14.11.2019 / 7:01

אחרי שנפרדו, חזרו ושוב נפרדו פלוס פוסט ברשתות החברתיות - עכשיו נראה שהשף המסוקס ואושיית האינסטגרם מראים סימנים של קאמבק כשהם מבלים לילה ביחד. וואלה! סלבס ביחד או לחוד

טום אביב וגל גברעם קאמבק/צילום גולשים

מערכות יחסים הן לא דבר שקל לנהל, בטח ובטח לא כשאחד הצדדים הוא מפורסם, אז תתארו לכם מה קורה כששני הצדדים מפורסמים והיחסים ביניהם מסוקרים בכל כלי התקשורת ללא הפסקה? אז, גם כשאתם רוצים להיפגש בשעת לילה מאוחרת על מנת לנסות לסדר את הדברים ביניכם - תמיד יהיה מישהו שיתעד. או במילים אחרות: וואלה! סלבס תמיד כאן בשביל לספר לכם את כל החדשות המעניינות והלוהטות.

צילמתם סלב? שמעתם רכילות לוהטת? דווחו לנו!

גל גברעם, טום אביב. צ'ינו פפראצי,
חוזרים או לא? טום וגל/צ'ינו פפראצי

הזמן: יום שני בשעות הלילה. המקום: מסעדת "'קוקו במבינו". הדרמה הגדולה: השף המפורסם, טום אביב, עוזב את המסעדה שלו ונכנס הישר לרכבה של האקסית הלוהטת לא פחות - גל גברעם. השניים המשיכו אל עבר החשיכה אבל מקורבים לשניים ידעו לספר לוואלה! סלבס כי אחרי כל הבאז התקשורתי, החליטו השניים להיפגש וליישב את העניינים ביניהם. "לא ברור אם הם יחזרו או לא", סיפר מקורב, "אבל הם מאוד אוהבים ומכבדים אחד את השנייה, בכל זאת, הייתה להם זוגיות מאוד יפה, אז הם החליטו לשבת ולדבר על הדברים". מקורב אחר ידע לספר, "זה נראה שהם עדיין אוהבים אחד את השנייה וכמו שאני מבין יש סיכוי גדול לקאמבק אבל אי אפשר לדעת בוודאות".

וואלה! סלבס חוזרת לאקס רק אחרי שהוא מבטיח לה סיבוב בכיכר המדינה עם הארנק שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
גל גברעם, טום אביב. צ'ינו,
בימים טובים יותר/צ'ינו
טום אביב. צ'ינו,
שוב בשוק הפנויים?/צ'ינו
גל גברעם. אור גפן,
רווקה לוהטת?/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully