וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום משעמם? הנה 15 תמונות של כוכבים מבצעים מטלות שגרתיות בלי בגדים

11.11.2019 / 14:49

תקועים במשרד? הילדים מציקים? שוב צלצלו מהבנק? חושבים מה תוכלו לבשל לארוחת ערב או מתי תספיקו לתלות כביסה לייבוש? גם הכוכבים הגדולים בעולם תקועים עם פעילויות משעממות, אבל לפעמים הם עושים את זה בעירום. וואלה! סלבס פיהוק

קים קרדשיאן בשיער ורוד (אינסטגרם)

זה קורה לכולם, כששגרת היום-יום מתישה והכל נראה משעמם במיוחד: לאסוף חבילה בסניף הדואר, לזכור לאסוף את הניקוי היבש מהמכבסה, להוציא את הילד מהגן ולהזכיר לבן הזוג שהוא חייב לך ערב רומנטי, מתישהו. כלומר, לפני עוד מהדורת חדשות, כוס קפה, גיהוץ ושטיפת הכלים שנערמו בכיור, השלכת הזבל לפח ולקום מחר מחדש לעוד יום שנראה פחות או יותר אותו הדבר. אדישות, או פשוט שגרה.

כדי לעודד אתכם, וואלה! סלבס החליטה לאסוף עבורכם שלל רגעים די שגרתיים גם בחייהם של היפים והנוצצים בהוליווד - שאולי חשבתם שמתחזקים צי של עוזרים אישיים ונותני שירות כאלה ואחרים שיעשו את מטלות הבית במקומם, אבל מתברר שלעיתים, הם מתפנים לעשות בעצמם. חשבתם שכמוכם, עם כתמי פליטה על החולצה ומכנסיים דהויים? אז זהו שלא בדיוק.

רכלו על הכוכבים מבצעים מטלות משעממות גם באינסטגרם

אז שגרה, כנראה, אבל סקסית הרבה יותר מכם: קים קרדשיאן, מערבבת בלילת עוגה בתחתונים וחזייה. מריה קארי אופה פיצה בבייבי דול מינימלי. ג'סטין ביבר קופץ להביא את הטייק-אוואי בלי חולצה, היידי קלום מצחצחת רק בעירום מלא והדוגמנית אשלי גרהאם לא תצא לטיול במכנסי חאקי וסנדלים, אלא בלי בגדים לגופה. מוזמנים לקבל השראה ורק אז ללכת לחפש את משפחת השיניים הזאת שבת הזוג ביקשה שתביאו הביתה בדרך מהעבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully