וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלה לשבת: קייטי פרי בתסרוקת הזויה

15.11.2019 / 7:19

ג'סיקה אלבה לא הפנימה ש'כל המוסיף גורע', שרליז ת'רון משגעת בשמלת ערב לבנה, הלן מירן רלוונטית מתמיד וקייטי פרי בתסרוקת לא מחמיאה בעליל. הלוקים שעשו לנו את השבוע

קייטי פרי. GettyImages
מישהו הסתכל על השמלה בכלל?/GettyImages

1. קייטי פרי

כוכבת הפופ הייתה מאורחות הכבוד באירוע Baby2baby השבוע וברור שלא התמקדנו בשמלה הדי משעממת של פראדה. הבנו את השורשים השחורים עם בלונד הפלטינה, אך מה עומד מאחורי החלה שהכנת לשבת? גשי לשיחה צפופה עם מעצב השיער בבקשה.

קייטי פרי. GettyImages
חלה לשבת. קייטי פרי בשמלה של פראדה/GettyImages

2. ג'סיקה אלבה

הכוכבת הצליחה לגייס כמעט חמישה מיליון דולרים באירוע baby2baby והגיעה לערב החשוב במלוא הדרה - שמלה כסופה של ראלף & רוסו, תיק מנוצות של ג'ימי צ'ו וקשת לשיער בעיטור אבנים. התוצאה - כל המוסיף גורע ולא להאמין שעוד משהו בחינניות של אלבה גורם לזה לעבוד.

עוד בוואלה!

קייטי פרי גזענית? השערורייה שהסעירה את התעשייה

לכתבה המלאה
ג'סיקה אלבה. GettyImages
שמלה של ראלף אנד רוסו/GettyImages

3. הלן מירן

הנה דוגמא שגיל זה רק מספר והלן מירן בת ה-74 משחקת אותה בענק בפרימיירה של סרטה החדש "השקרן הטוב". שמלת מקסי צהובה של ברנדון מקסוול בשילוב מעיל ספורטיבי ונפוח, ואנחנו שואלות - כמה מגניבה את יכולה להיות?

הלן מירן. GettyImages
שמלה של ברנדון מקסוול/GettyImages

4. שרליז ת'רון

השחקנית הלוהטת נפטרה מהפטרייה שלראשה והגיעה לאירוע הנוצץ של מגזין גלאמור בשמלה לבנה של ז'יבנשי. גזרת המחוך בחזה דווקא מעניינת, לא בטוח שהבנו את האורך.

שרליז ת'רון. GettyImages
ז'יבנשי קוטור/GettyImages

5. ג'מילה ג'מיל

ג'מיל גם כן הגיעה לאירוע של מגזין גלאמור בשמלת פאייטים של בלמיין, שידרגה בגרביונים שקופים עם נקודות וסטילטו בצבע שחור. ממשיכה למצב את מעמדה כפאשניסטה אמיתית.

ג'מילה ג'מיל. GettyImages
שמלה של בלמיין/GettyImages

6. לאוורן קוקס

הטרנסג'נדרית הכי משפיעה בתעשיית הבידור הגיעה להשקת הסרט "המלאכיות של צ'רלי" בשמלה של Hakan Akkaya שלא משאירה אפילו טיפה של מקום לדימיון. נועז, מוגזם או סתם מכוער?

לאוורן קוקס. GettyImages
שמלה של Hakan Akkaya/GettyImages

7. אמה תומפסון

השחקנית המוערכת לקחה את חג המולד צעד אחד קדימה והגיעה עם קישוטי כוכבים בסגול על שערה שהתאימו באופן לא מחמיא לחליפה הסגלגלה השייכת למותג Gembalies. זו לא הפרשנות למגניב, סורי.

אמה תומפסון. GettyImages
חליפה סגולה של Gembalies/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully