וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויל סמית' דוחף אתכם לתחת שלו

7.11.2019 / 11:36

הכוכב ההוליוודי רצה בסך הכל להעלות את מספר העוקבים שלו, אז הוא החליט ללכת על הדרך הפשוטה ולחשוף את הישבן שלו. רק שבמקרה שלו, זה נעשה בצורה פחות סקסית כשהוא לובש חלוק של בית חולים. וואלה! סלבס מתהפכת

וויל סמית'/אינסטגרם

בזמן שרבים מכם מנסים להגיע לעשרת אלפים עוקבים או אולי 20K יש כאלו שהיעדים שלהם הרבה יותר רחוקים - כמו וויל סמית' שמנסה להגדיל את מספר העוקבים שלו מ39.1 מיליון ל-50 מיליון. כן, ממש כמו כולם, גם השחקן המפורסם רוצה להגדיל את מספר העוקבים שלו וממש כמו שאר הכוכבים של הוליווד הוא יודע שאחת הדרכים לעשות זאת היא כמובן, עירום.

וויל סמית'. GettyImages
כזה צינור? וויל/GettyImages

אז במקום להצטלם בפוזות סקסיות כמו קים קרדשיאן או לדפוק פרצופים חושניים בעירום מלא כמו אחותה קנדל ג'נר - העדיף סמית' ללכת על דרך קצת יותר מקורית ולצלם סרטון רגע לפני שהוא נכנס לבדיקת קולונוסקופיה, שזה, למי שלא יודע, בדיקת שקיפות מעי הגס שמתבצעת דרך פי הטבעת. "הם אומרים שאתה לא יכול להגיע ל-50 מיליון עוקבים מבלי להראות את התחת שלך", כתב השחקן המפורסם, אז הנה אני מתכונן לבדיקת קולונוסקופיה לפני ניתוח".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
וויל סמית'. GettyImages
או אולי כזה?/GettyImages

לא, לא טעיתם, השחקן המסוקס צילם את הווידאו כשהוא בחדר בית חולים, לבוש בחלוק, כך שבסיום הסרטון - הוא חושף את הישבן העסיסי שלו אבל לא בדיוק, כי סמית' המתחכם טשטש במעט את האחוריים שלו כך שלא באמת תוכלו לראות מה קורה שם.

וואלה! סלבס פרסמה עשרות תמונות שלה בעירום, עדיין יש לה רק שלושה עוקבים.

וויל סמית'. GettyImages
אני רק מקווה שלא כזה!/GettyImages
וויל סמית'. GettyImages
אאוצ' זה כואב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully