וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: אייל גולן והמנהל שלו שוברים את הכלים

8.11.2019 / 4:00

בזמן שכריסטינה מילאן ביקרה בארץ הקודש, אייל גולן, הארוסה והמנהל האישי שוברים את הכלים ואת השותפות על איתי לוי - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

הרשימה בני פרץ אייל גולן/וואלה

את הרשימה נפתח עם קצת חדשות לוהטות, שלא לומר לוהטות מדי, זאת בעקבות תמונות עירום של אחד הכוכבים היותר שווים על הפלאנטה, כוכב להקת "וואן דיירקשן" - ליאם פיין - שהפך לדוגמן התחתונים של המותג "הוגו בוס" שהחליטו שהתחתונים הם בכלל פרט שולי בכל העניין. מעניין אם הוא וחברי הלהקה עדיין רבים למי יש גדול יותר

ליאם פיין וסטלה מקסוול בקמפיין ההלבשה התחתונה של הוגו. הוגו בוס,
מי צריך תחתונים? ליאם/הוגו בוס

קדימה למקום הרביעי עדיין מעבר לים אבל עם קריצה לארץ הקודש, כי כוכבת הריאליטי והזמרת, כריסטינה מילאן, קפצה לישראל. כפי שקראתם לראשונה בוואלה! סלבס הכוכבת ההריונית חברה למותג אופנה ישראלי ועיצבה עבורו קולקציית קפסולה, כך שתמונות בלעדיות שלה מסתובבת ברחובות תל אביב לא איחרו לבוא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
כריסטינה מילאן בתל אביב. ניר פקין
חורשת את תל אביב. כריסטינה/ניר פקין

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת עוד כוכבת הריונית, בעצם שתיים - כי כשמיכל הקטנה מחליטה לחגוג יום הולדת היא עושה את זה בקול תרועה גדול ומי יותר מתאימה להקפיץ את הקהל אם לא מלכת השושנים ההריונית, עדן בן זקן?

מיכל הקטנה. מערכת וואלה! NEWS
מכינה לכם הפתעות. מיכל/מערכת וואלה! NEWS

אל המקום השני והמכובד מגיע מפגש מביך מספר אחד (כן, יש עוד אחד בהמשך) - ככה זה כשאסף גורן נאלץ לפגוש את האקסית הטרייה שלו, כוכבת הילדים שירן סנדל. השניים, שהגיעו בנפרד לפתיחת תערוכת הצילומים "לשון הרע לא מדבר אלי! - מתחת למים", ניסו לעשות הכל על מנת שהמפגש שלהם לא יתועד. אז ניסו, עד שוואלה! סלבס הגיעה.

אסף גורן, שירן סנדל בתערוכת "לשון הרע לא מדבר אלי". לנס הפקות,
מביכוש. אסף ושירן/לנס הפקות

ובמקום הראשון, איך לא הסכסוך בין אייל גולן למנהל האישי שלו, בני פרץ, שעולה שלב ומחריף זאת בעקבות פירוק העסקים שלהם והשאלה מי יקבל את לידיו את הניהול של האמנים הרבים שהם מייצגים ביניהם גם איתי לוי שנחשב לתרנגולת מטילת ביצי הזהב שלהם. זאת כשברקע מתנהל גם ויכוח בין גולן ללוי זאת לאחר שהזמר הצעיר לא אמר שלום לחברתו של אייל כשראה אותה בסינמה סיטי.

אייל גולן, בני פרץ, הרשימה. אילוסטרציה, מערכת וואלה! NEWS
הקרב על הלוי/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully