וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: כשאייל גולן הבין שהוא לא יכול בלי עומר אדם

1.11.2019 / 1:01

בזמן שהחברה של אייל גולן החליטה להסתכסך עם מלכת הרכילות, הזמיר עצמו החליט לעשות סולחה עם עומר אדם - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון, צפו. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

הרשימה 1/11/19

את הרשימה נפתח עם זוגיות חדשה שמסקרנת מאוד את תעשיית הבידור העולמית, אחרי הכל מדובר במיליארדרית הצעירה בעולם, קיילי ג'נר, ובאחד הראפרים המפורסמים - דרייק. על פי מקורבים השניים נראו צמודים האחד לשנייה יותר ויותר בזמן האחרון.

דרייק. צילום מסך
זוג חדש? דרייק וקיילי/צילום מסך

קדימה למקום הרביעי, עדיין בענייני זוגיות כי בזמן שקיילי ודרייק מכחישים - קסניה טרנטול יוצאת מהארון עם החבר החדש והדי לוהט, עידו שאול. אחרי כמעט שנה בשוק הפנויים פנויות, הכוכבת הבלונדינית חושפת את החבר החדש באירוע יחצני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
קסניה טרנטול. שוקה כהן
פאוור קאפל חדש. קסניה ועידו/שוקה כהן

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת משפחת רפאלי, שעולה שוב לכותרות - אחרי ששמעתם כי הם מעמידים את הבית בהוד השרון למכירה, וואלה! סלבס חשפה בפניכם כי גם הדירה של המשפחה בפרויקט בלו, כן אותה דירה שנחקרה בפרשת המיסים, עומדת להשכרה על ידי האח דור.

בר רפאלי, דור רפאלי. אלירן אביטל
דירה להשכרה. בר ודור/אלירן אביטל

הגענו כבר למקום השני, שם נמצאת מישהי שכנראה חשה שהיא בר רפאלי או מינימום אילנית לוי, כך שכשהחברה של אייל גולן מגיעה לאירוע השקה לראליטי "גולסטאר" בו היא משתתפת, היא קצת חשה את עצמה ועפה על עצמה יתר על המידה ומסרבת להתראיין לכתבת של וואלה! סלבס.

דניאל גרינברג. אביב חופי
דניאל, מה?/אביב חופי

הגענו למקום הראשון שם נמצא, החבר של זו מהאייטם הקודם שיכול ללמד את חברה שלו קצת נימוסים והליכות. כן, אייל גולן החליט לסמס "מזל טוב" ללא אחר מאשר הנמסיס, עומר אדם. כזכור, בין השניים עבר חתול שחור והם לא ממש דיברו בשנה האחרונה, כך שכעת מקורבים מספרים כי גולן לא רק שסימס מזל טוב אלא גם הציע לעומר להקליט איתו דואט.

עומר אדם, אייל גולן. מערכת וואלה! NEWS
עומר אדם ואייל גולן/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully