וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יא-אללה: אייל גולן רוצה סולחה עם עומר אדם

30.10.2019 / 0:10

פרסום ראשון: אחרי תקופה ארוכה בה צמד הזמרים היו בנתק ולא ממש החליפו מילה אחד עם השני - הזמר הוותיק החליט להרים את הכפפה ולסמס ליורש הצעיר שתפס את מקומו, ביום הולדתו. בסביבה של עומר אדם לא ממש התלהבו מהמחווה של אייל גולן. וואלה! סלבס בסיבוב

עומר אדם, אייל גולן. אילוסטרציה, מערכת וואלה! NEWS
יש סולחה? אייל גולן ועומר אדם/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה

ריב ענקים שכזה לא נראה הרבה זמן בתעשיית הבידור בישראל. מצד אחד: אייל גולן, מי שהוכתר לזמר של המדינה אבל מהר מאוד נלקח ממנו התואר בעקבות החשדות כי היה מעורב בפרשת הקטינות. מצד שני: הזמר הצעיר, מי שתפס את כס המלכות מבלי למצמץ ושבר כל שיא אפשרי של עצמו, עומר אדם.

כזכור, בין גולן לאדם עבר חתול שחור, כך שגם כשהשניים נפגשו באירועים ומסיבות - הם העדיפו לתפוס צדדים שונים ולהתעלם האחד מהשני. מה שהחריף כשאדם החליט לקחת את רוסלנה רודינה (האקסית של גולן) לקמפיין למותג המשקפיים החדש שלו.

רכלו על הסולחה בין אייל לעומר באינסטוש

אייל גולן. ניר פקין
"עומר? תענה, זה אני!"/ניר פקין

כעת, כך נראה, אחד הצדדים התקפל - מקורבים לשניים ידעו לספר לוואלה! סלבס כי בשבוע שעבר קיבל אדם הודעת טקסט מגולן לרגל יום הולדתו, שבו הזמר הוותיק איחל לו מזל טוב ואריכות ימים. אדם, כך גילו, השיב בנימוס, אך על פי גורמים יודעי דבר הזמר הוותיק המשיך ואף הציע למסלסל הצעיר להקליט דואט חדש ביחד, שיר משותף של השניים. "עומר לא ממש ידע מאיפה זה בא, אז הוא כתב לו שהוא יחשוב על זה", טענו יודעי דבר.

עוד בוואלה!

צפו: החברה של אייל גולן מתנהגת כמו דיווה

לכתבה המלאה
עומר אדם. צילום מסך
"הלו, אייל מי?". אדם/צילום מסך

נראה שבסביבתו של אדם לא ממש התלהבו מהרעיון ובאופן כללי לא הבינו למה גולן פתאום החליט לסמס לעומר - לאור הנתק הממושך בינם. "אין ספק שזה תמוה ומוזר", טענו בסביבתו של אדם, "אייל לא ממש הסתיר את הסלידה שלו ואת חוסר הפרגון שלו בתקופה האחרונה, אז מה פתאום הוא נזכר בעומר עכשיו?".

גם כשוואלה! סלבס ביררה עם אנשיו של עומר אם אכן התקבלה הודעה מאייל - התשובה הראשונה מטעמו של אדם הייתה "לא היה ולא נברא". לאחר שהבינו שמצידו של גולן אישרו את ברכת ה"מזל טוב" האישית ומחממת הלב, הם החליטו לשגר "אין תגובה".

מליאם הפקות, חברת ההפקה של גולן, נמסר: "אייל גולן ועומר אדם מאז ומתמיד שמרו על קשר מקצועי".


וואלה! סלבס מסמסת רק לאקסים שלה ורק כשהיא צריכה כסף.

אייל גולן. ניר פקין
רוצה דואט? אייל גולן/ניר פקין
עומר אדם. ניר פקין
בעניין או לא? עומר אדם/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully