וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חפש"ש? צה"ל דחה את השחרור של סטפן!

וואלה! סלבס

28.10.2019 / 0:19

הידעתם שהזמר המוכשר וכוכב הצעירים הנהדר סטפן, עדיין משרת כחייל אמיץ בצה"ל? כזה שלמרות שהיה צריך להשתחרר משירות בקרוב, הצבא עדיין לא מוכן לתת לו ללכת. וואלה! סלבס קומסי קומסה

צילום מסך

גם אם הם פטריוטים, אוהבי המולדת ו"מורעלים" בהחלט, נדמה שמרבית החיילים שמשרתים בצבא ההגנה לישראל סופרים את הזמן עד לשחרור הנכסף - הזמן שבו ייפרדו מהמדים, המפקדים וישוב לתפקד כאזרחים מן המניין. אבל מה קורה כשהצבא פשוט לא מסוגל להיפרד מכם... כמו במקרה של סטפן לגר? או לה לה, ככה זה כשצה"ל מאריך את השירות שלך כמעט ברגע האחרון.

רכלו על השחרור של סטפן באינסטוש

סטפן. אור גפן,
לא משוחרר? סטפן/אור גפן

מתברר שכוכב הנוער הרוקד והזמיר ששר לישראלים בצרפתית, עדיין מתפקד כחייל אמיץ - כזה שגם פושט את מדיו מפעם לפעם כדי להלהיב את הקהל. אבל עוד לפני שיעלה על הבמה בחנוכה, כאמן אורח במופע ה"טיק טוק SHOW" לכל המשפחה (שעלה לבמות כבר בסוכות ולאור ההצלחה ימשיך גם בחג הסופגניות, יחד עם מיסייה לגר בתור זה שמרגש את כולם), סטפן יטוס בקרוב לסיבוב הופעות גדול בחו"ל.

עוד בוואלה!

סטפן מדבר על גזענות: "קראו לי קוף"

לכתבה המלאה

מרגש? אז זהו, שמתברר שסטפן הוחתם בסניף הצרפתי של חברת התקליטים "וורנר", שתשלח אותו כבר השבוע לתת שואו בקנדה, בלגיה, גרמניה וכמובן, מקומות שונים בצרפת, שם ישיר וירקוד בפני הקהל המקומי. לאור העובדה שיבלה לא מעט זמן מעבר לים, בצה"ל כנראה שהחליטו שהם רוצים את החייל המפורסם בשירותם עוד קצת, כך שהחליטו לדחות את השחרור שלו בחודש שלם. באסה? כל עוד הפז"ם דופק, או משהו, זה מניפיק.


וואלה! סלבס משחררת מהבגדים בכל פעם שהיא רוצה להבריח אורח שהגיע אליה הביתה.

סטפן לגר - כפר האירוויזיון 12/5/2019. ראובן קסטרו
יאללה, חנוכהההה/ראובן קסטרו
סטפן זמר. ראובן קסטרו
בקרוב עדיין ילבש מדים/ראובן קסטרו
סטפן לגר. דניאל קמינסקי,
להצדיע לו, או משהו. סטפן/דניאל קמינסקי
  • עוד באותו נושא:
  • סטפן לגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully