וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הכוכבת שמטנפת על ישראל אבל מבלה כאן

25.10.2019 / 3:03

בזמן שעדן בן זקן סיפרה לעולם כולו שהיא ובעלה מצפים לבייבי, כוכבת העבר, אורלי ויינרמן, הרימה עם החברות לחיים במסעדה תל אביבית כאילו ולא עברו 20 שנה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

הרשימה אורלי ויינרמן/וואלה

את הרשימה נפתח עם מזל טוב לאישה והקול הגדול, מארינה מקסימיליאן, ובעלה המוכשר לא פחות - גיא מנטש - שקיבלו בתחילת השבוע לאוויר העולם את בתם השנייה, אחות לבת הבכורה ליצ'י לוסיה, שתצטרף גם היא לתא המשפחתי.

מארינה מקסימיליאן. אביב חופי, ענת מוסברג,
אמא לשתיים. מארינה/אביב חופי, ענת מוסברג

קדימה למקום הרביעי, עדיין בענייני פוריות כי גם עדן בן זקן, אישה עם קול לא פחות גדול משל המקסימיליאן, הודיעה קבל עם ואינסטוש כי היא מצפה לבייבי מתוק שיגיח לתא המשפחתי הכולל אותה ואת בעלה, שוקי ביטון, ממש בעוד מספר חודשים ספורים ויהפוך אותם למשפחה. העיקר שיעטפו אותה או אותה בשושנים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
עדן בן זקן. אור גפן,
שיהיה במזל! עדן ושוקי/אור גפן

ואם כבר הודעות משמחות אז במקום השלישי, במעבר חד אל מעבר לים - הזמרת והאנקונדה, ניקי מינאז' הודיעה כי היא וארוסה, עבריין המין קנת' פטי, כבר לא מאורסים כי אם נשואים. השניים החליטו להינשא בטקס צנוע ואינטימי אך מקורבים מספרים כי החגיגה הגדולה עוד לפניהם.

ניקי מינאז' ובעלה. אינסטגרם, צילום מסך
קולולו! ניקי וקנת'/צילום מסך, אינסטגרם

ואם כבר הוליווד, אז תעשייה שלמה סערה כשתמונות נוספות של הזמרת דמי לובאטו דלפו לרשת. הזמרת, שרק לאחרונה ביקרה בישראל והתלהבה מהביקור רק בשביל להתנצל אחר כך בפני העוקבים שלה על כך שלא ידעה על המצב בארץ, התעוררה השבוע רק כדי לגלות את איברי מינה האינטימיים מרוחים בכל האתרים מעבר לים.

תמונות עירום של דמי לובאטו שדלפו ב-2019. celebjihad, צילום מסך
הסתבכה עם ישראל? דמי/צילום מסך, celebjihad

אם כבר בכאלו שלא ממש מסמפטים את ארץ הקודש אך עדיין מבקרים בה - אז קבלו ביקור מפתיע של כוכבת העבר, אורלי ויינרמן, המוכרת לרובכם כעוגן מהסדרה "שמש". כזכור, מאז ירדה הסדרה מהאוויר גם אורלי ירדה מהארץ ושמה נקשר במערכות יחסים עם בנו של שליט לוב, קדאפי וגם בשמו של מייסד 'ויקיליקס', ג'וליאן אסאנג. אם לא די בכך, ויינרמן גם יצאה בכל הזדמנות שניתנה לה נגד ישראל, המצב הביטחוני וישראלים בכלל, מה שלא מנע ממנה להסתובב ברחובות תל אביב עם חברותיה ולהיראות מאוד מרוצה מהארץ בה היא גדלה.

אורלי ויינרמן. ניר פקין
משמיצה ומבלה. אורלי/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully