וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לך וגם לה: קולקציית המיני מי המטריפה של סאקס

25.10.2019 / 8:18

בר חלפון, המעצבת הצעירה של המותג הישראלי הפופולרי, החליטה לפני חצי שנה כי התינוקת שהיא מצפה לה חייבת ללבוש בגדים מייד ביי סאקס. אז היא הרימה את הכפפה ועיצבה לראשונה קולקציית קפסולה עם בגדים תואמים לאם ולילדה

סאקס. שי יחזקאל,
חליפות סריג של סאקס, כעת גם בגרסת הילדים/שי יחזקאל

לא מעט אנשים יגידו כי יש משהו די מתאמץ באימהות שמלבישות את בנותיהן בבגדים תואמים לשלהן. אלו דברים שקורים לרוב בהזמנה מיוחדת ובמקרים הגרועים (והדי נפוצים) מסתיימים בשתי שמלות עם ערמת טולים מוגזמת לחתונה של בן הדוד. מאידך, למזלנו הרב, מגמת הנוחות בהלבשת נשים הולכת ומתחזקת מעונה לעונה ואחד המותגים שמצליח להישאר נאמן לאמת הזו מהיום הראשון הוא ללא ספק המותג הישראלי הפופולרי Sack's.

לראשונה העונה החליטו רונית חלפון, הבעלים והמעצבת הראשית, ובתה בר לעצב קולקציית בגדי יוניסקס תואמים לאם ולילד/ה המתאימה לגילאי שנה עד ארבע תחת הכותרת - Live by the sun, love by the moon. קולקציית המיני מי מתמקדת בפריטי בייסיק, עשויים בדי כותנה ומלאנג' נעימים אשר מגיעים בגזרות משוחררות ומתאימים לבנות ולבנים כאחד.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

סאקס. יח"צ,
בדי כותנה ומלנאג' נעימים. קולקציית המיני מי/יח"צ

בר חלפון (30) נמצאת בימים אלו בשיאו של החודש התשיעי להריונה, הטריגר מאחורי קולקציית הקפסולה: "כשהייתי בחודש שלישי בער בי חשק לקולקציה ובאותו החודש לא ידעתי עדיין מהו מין העובר", מספרת חלפון, "אמרתי לעצמי שאני הולכת על פריטים שהם יוניסקס עם סטים זהים לאלו של הנשים שהשקנו בתחילת העונה".

נראה כי לפני הכל הדגש העיקרי בקולקציה הוא על נוחות.
"לגמרי. הכל עשוי כותנה אורגנית, מאוד נעים, הגזרות משוחררות ומאוד נוחות וגם הצבעוניות מאוד מתאימה לאקלים הישראלי. יש מעט מאוד גוונים כהים ופלטת הצבעים מתמקדת בחמרה, טבסקו, בז' ושמנת".

תג המחיר שלכן לא זול, איך אפשר לבלוט בשטח אל מול המחירים הנגישים ברשתות הגדולות?
"חומרי גלם, חומרי גלם וחומרי גלם! עמידות הבגדים שלנו בכביסות זה משהו לא רגיל ועדיין, אין בכל מקום סטים תואמים לאם ולבת".

עוד בוואלה!

להתקשט בקולקציות חדשות: סוודרים, שמלות וחליפות מטריפות

לכתבה המלאה
סאקס, מיני מי. יח"צ,
לגילאי שנה עד ארבע, קולקציית המיני מי/יח"צ

הפריטים כבר בחנויות, אז איך התגובות מצד הלקוחות?
"אני חייבת לספר, לפני כמה ימים נכנסה לאחת החנויות שלנו אמא עם בת, הילדה הייתה בת שלוש בערך וישר רצה לקטגוריית הילדים וצעקה בהתלהבות לאמא שלה 'אמא, אני רוצה כמוך'. זה המקום שממנו הכל קרה, רוב הלקוחות שנכנסות לחנויות שלנו אלו אימהות עם ילדים בני שנה או שלוש וזה לגמרי מכוון לשם".

מה התוכניות לעתיד? ליין ילדים קבוע?
"כרגע אנחנו מתמקדות בקפסולה. החנויות שלנו הן לבגדי נשים, זו לא רשת של חנויות בשטחים עצומים, הכל באווירת בוטיק. בעתיד אולי נשיק גם משהו לגברים ואפשרי עוד פעם ילדים, הזמן יגיד".

בין הפריטים הבולטים בקולקציה: חליפות סריג נהדרות עם מכנסיים בגזרת פדלפון מעודנת, קפוצ'ון בגווני אבן וחום, אוברול עם תיקתקים בחלק התחתון לגילאי שנה וחליפות כותנה נעימות בגווני אפור, בז' וכתום.

טווח מחירים: 98 ש"ח ועד 198 ש"ח לפריט.
ניתן להשיג ברשת חנויות Sack's ובאתר.

סאקס. שי יחזקאל,
אאוטפיטים תואמים לאם ולבת/שי יחזקאל
סאקס. מערכת וואלה! NEWS
בצבעי אדמה, אבן, כחול, חום, אפור ושחור/מערכת וואלה! NEWS
סאקס, מיני מי. יח"צ,
הילדות רצות למחלקת הילדים השיקית: "אמא, אני רוצה כמוך"/יח"צ
סאקס. שי יחזקאל,
הדגש הוא על חומרי הגלם האיכותיים ונוחות מירבית. קולקציית החורף של סאקס/שי יחזקאל
  • עוד באותו נושא:
  • סאקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully