וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכה? הצחקתם את הכוכבים עם הבתים הכי יקרים בהוליווד

21.10.2019 / 0:01

יש כאלה שגרים במשך כמה ימים תחת הסכך שמסתיר את הכוכבים, אבל כוכבי הוליווד לא חוסכים אף דולר כשמדובר בבתי הפאר שבהם הם חיים בשגרה. בין אופרה לקלוני, קים וקניה או ביונסה וג'יי זי - אלה הסופרסטארים עם האחוזות הכי מפוארות בתעשיית הכוכבים. וואלה! סלבס צריף

בתי פאר של סלבס 2019. מערכת וואלה! NEWS
למי יש יקר יותר?/מערכת וואלה! NEWS

העברתם את ימי החג הסוכות השנה תחת הסכך, בין הסדינים לקישוטי נייר שצופים אל הכוכבים? כי יש כאלה שלא צריכים את המגורים בסוכה על מנת להתרגש: הסופרסטארים של הוליווד, אלה שחיים 365 ימים בשנה תחת גג מפואר, באחת מאחוזות הפאר מנקרות העיניים שלהם. אתם, תמשיכו לפנטז על ארבעת המינים, אבל הסלבס הענקיים יבלו בין חדר הפיצה למגרש הכדורסל האישי, יקפצו בין הספא או אולם הבאולינג לאגם הפרטי שלהם.

רכלו על בית הפאר של הסלבס באינסטגרם

לכבוד חג הסוכות, וואלה! סלבס אספה עבורכם את הפרטים על המפורסמים העולמיים עם הבתים הכי יקרים בעולם, בין לוס אנג'לס, עיר הכוכבים, לטירות ואחוזות בערי נופש ברחבי ארצות הברית או אירופה הרחוקה (שקוסמת לאלה שרוצים להתרחק מה"אמריקן לייף"). המחיר ששילמו ליידי גאגא, ג'ורג' קלוני, קיילי ג'נר או טום קרוז? בין 15 לכ-100 מיליון דולר (!), לא בדיוק שווה לכל כיס, אלא אם הרווחת סכום זהה בסיבוב הופעות, הופעה על המסך הגדול או פרסומת חדשה. אתם יכולים לבחון ולהתחנן להזמנה לכוס תה.


וואלה! סלבס עדיין גרה בעליית הגג אצל אמא שלה, מבלי שהיא יודעת. בו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully