וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלי ויינרמן מבלה בתל אביב בשמלת מיני

21.10.2019 / 0:01

הכוכבת המפורסמת שכבר די נשכחה מתודעת הציבור הפציעה לפתע ברחובות תל אביב כשיצאה לערב של בנות עם החברות הוותיקות ביניהן גם סנדרה רינגלר. וואלה! סלבס לא רק בלונדינית

אורלי ויינרמן. ניר פקין
מזהים? אורלי/ניר פקין

פעם, לפני שני עשורים, שודר בטלוויזיה הסיטקום הישראלי "שמש" שהפריח ממנו כוכבים כמו צביקה הדר (שכבר היה מפורסם בעיקר בגלל "הקומדי סטור"), גלית גיאת, אליעד נחום שהפך לאחד הזמרים המפורסמים וכמובן אורלי ויינרמן שהפכה באותן השנים לאחת הדמויות היותר מבוקשות ונוצצות בתעשייה המקומית אבל החליטה לנטוש את הארץ ולעבור לגור בחו"ל.

אורלי ויינרמן. ניר פקין
אויש, מה עכשיו צלמים?/ניר פקין

למרות המעבר, שמה של הבלונדה הלוהטת עלה לא מעט לכותרות בעיקר בהקשרים לא ממש חיוביים כשזו העבירה ביקורת על העם הישראלי ואף השתמשה בלא מעט ביטויים וגינויים קשים, רומנים עם בנו של שליט לוב, מועמר קדאפי, ואף נישואים (כך על פי טענתה) עם מייסד 'ויקיליקס' ג'וליאן אסאנג ואם לא די בכך, ויינרמן אף הגדילה כשפרסמה פוסט נגד אחת הנשים האהובות בעולם, גל גדות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אורלי ויינרמן. ניר פקין
ד"ש משנות ה-90/ניר פקין

אך כעת, נראה שכל הטינופים על המדינה בה היא נולדה, גדלה והתפרסמה - לא עצרו בעד כוכבת העבר לנחות על אדמת הקודש ולבקר בארץ עליה לכלכה כל כך הרבה פעמים בעבר. הכוכבת הבלונדינית נתפסה על ידי צלם הפפראצי כשהיא מבלה עם חברתה משכבר הימים, סנדרה רינגלר, באחת המסעדות היותר טרנדיות בתל אביב וכפי שזה נראה, אורלי לא ממש אהבה לראות את הצלם שניסה לפרגן לה בעוד כמה דקות של תהילה.

וואלה! סלבס עדיין צופה בשידורים חוזרים של שמש ומדמיינת שהיא חכמה כמעט כמו עוגן.

אורלי ויינרמן. ניר פקין
התיק יצליח להסתיר אותי?/ניר פקין
אורלי ויינרמן. ניר פקין
בלונדיניות נהנות יותר? אורלי, סנדרה ושלי/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully