וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמועה אומרת ש... לנדב גדג' יש בחורה מסתורית בחייו?

אמנון גולדמן

20.10.2019 / 0:06

בכל שבוע, וואלה! סלבס תעמת כוכב מקומי אחר עם שמועה לוהטת שעוסקת בו ותבקש לדעת - האם היא נכונה או לא. אז איך יגיבו המפורסמים, כמו נדב גדג' לדיבור עליהם? וואלה! סלבס רב סרן שמועתי

נדב גדג' שמועה/אבי כהן

שמועות הן לא דבר קל. מדי יום מגיעות לאוזניכם שמועות רבות, בין אם זה על השכן שלכם, החברה הכי טובה או סתם על הבוס שלכם. אך נראה שמי שלרוב סובלים ממתקפת ליחשושים - הם המפורסמים שלכם, שכבר שמעו על עצמם הכל. מנטייתם המינית, דרך בני הזוג החדשים שמצמידים להם וכן, עד לעובדה שהם הלכו לעולמם - בעולם הזוהר הכל תקף.

מה דעתכם על השמועה? רכלו לנו באינסטגרם

נדב גדג', סוכות 2019. אבי כהן
השמועה אומרת ש... נדב/אבי כהן

לדסק החדשות של וואלה! סלבס מגיעות לא מעט שמועות שונות ומשונות שגורמות גם לשיער של הגברת הראשונה של עולם הרכילות לסמור. אי לכך, החליטה וואלה! סלבס לפצוח בפינה חדשה, במסגרתה, מדי שבוע היא תפנה למפורסם מהביצה המקומית ותוכיח אותו עם שמועה שנפוצה עליו. אז מה האמת ומה השקר? תלוי את מי שואלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
נדב גדג'. ניר פקין
נכון או לא נכון?/ניר פקין

נדב גדג' ידע כמה מערכות יחסים רומנטיות בחייו ומעולם גם לא ניסה להסתיר אותן, זו אולי הסיבה שוואלה! סלבס כל כך מחבבת אותו, אבל כשהיא שומעת שלזמר המוכשר יש בחורה מסתורית איתה הוא מנהל קשר רומנטי ומסרב לחשוף אותה לעולם כולו - כאן היא נכנסת למצב של כוננות שיא ויוצאת לברר האם השמועה נכונה.

וואלה! סלבס עדיין מחכה לחבר שלה מכיתה א' שיוציא לה טבעת פלסטיק ממכונת המשחקים.

נדב גדג' בהופעה באולפן וואלה. ראובן קסטרו
מאוהב או לא?/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully