וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: האירועים הנוצצים של המפורסמים השנה

20.10.2019 / 0:02

רגע לפני שיוצאים לחגיגות ההקפות המסורתיות של חג הסוכות, קבלו את המפורסמים שהרימו את החגיגות הכי גדולות בביצה הישראלית בשנה האחרונה. צפו. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

הרשימה החגיגות הגדולות/וואלה

את הרשימה נפתח עם אחד האירועים האחרונים שמשכו אליהם את כל המי ומי של תעשיית הבידור - השקת המופע האמנותי של ניקול ראידמן שנערך בנמל תל אביב וכלל הצגת הקליפים של הגברת ראידמן שצולמו ביותר מדי מדינות ברחבי העולם, כמו כן הופעה מיוחדת שלה עם הדיווה האולטימטיבית, דנה אינטרנשיונל.

ניקול ראידמן. אור גפן,
מופע של אישה אחת/אור גפן

קדימה למקום הרביעי, שם מחכה לכם יום הולדת מיוחדת במיוחד כי נועה קירל חגגה 18 שנות קיום עם קיר ענק, אופנוע כבד ומכונית ישנה מקושטת עליהם יכלו להצטלם האורחים, זה מבלי להזכיר את עמדת הסיגרים, עמדת האינסטא בלוק ושלל אורחים מפורסמים שבאו לצפות בכוכבת שותה אלכוהול בפעם הראשונה בחייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
נועה קירל. ניר פקין
הילדה בת 18/ניר פקין

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת עוד יום הולדת של עוד ילדה שהגיעה לגיל שמותר לשתות ובאופן כללי להיות חוקית, רק שהחגיגה הזו עלתה לבן זוג של יעל שלביה כמה מאות אלפי שקלים, ככה זה כשמשריינים את אירית רחמים כשמפיקת האירוע, סוגרים את הבר הכי שווה בתל אביב, מביאים קינוחים כיד המלך, די ג'יי נחשב ותמונה ענקית של ילדת יום ההולדת שיהיה לאורחים רקע יפה להצטלם עליו.

יעל שלביה. אביב חופי,
כמה אלפי מאות שקלים. יעל ובן הזוג/אביב חופי

אל המקום השני והמכובד מגיעה החתונה של נטע אלחמיסטר ושחקן הכדורגל רמי גרשון, שכפי שקראתם לראשונה כללה הופעה של עומר אדם, הזמנה שכנראה עלתה לזוג יותר ממחיר מנה באולם בו התחתנו וכל זה תחת ידיה של אדריכלית האירועים, אירית רחמים, שדאגה שאלחמיסטר תחליף 2 שמלות באותו הערב.

נטע אלחמיסטר, רמי גרשון. ששון משה,
חתונה למיליון איש/ששון משה

ובמקום הראשון, איך לא - הצעת הנישואים של השנה, אם לא של העשור השייכת לאיש והנצנצים, סטטיק - היום של שרית פולק התחיל מעיסוי, המשיך לארוחת צהריים מפנקת ואז ריחפה באוויר פלוס חדר מלא בבלונים במלון מפואר ורגע לפני שהיא נכנסה לווילה שהושכרה מראש וקושטה בבלונים ושלל סרטים - היא גם זכתה שיתפרו לה שמלה לבנה במיוחד לאירוע המרגש, כך שאל מעמד ההצעה שכלל את כל החברים והמשפחה היא הגיעה מוכנה רק בשביל להגיד "איי דו".

סטטיק מציע נישואים. אינסטגרם, צילום מסך
מישהי יכולה להגיד לא? סטטיק ושרית/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully