וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגז מן העבר: סוזן סאמרס חוגגת 73... בעירום מלא!

17.10.2019 / 11:48

מוכנים לנוסטלגיה? כוכבת "שלושה בדירה אחת" ו"אבא חורג, אימא חורגת" המיתולוגיות החליטה שאם כבר ציון של יום הולדתה המכובד - למה שלא תעשה זאת בלי בגדים? כך שבגיל 73, סוזן סאמרס פרסמה ברשת תמונת עירום מלא. וואלה! סלבס משוחררת

לארי קינג מראיין את סוזן סומרס, 2007. AP
בעירום מלא?! סוזן סאמרס/AP

חובבי נוסטלגיה, זה בשבילכם: זוכרים איך באייטיז התלהבתם מסוזן סאמרס - השחקנית שגילמה את דמותה של השותפה הבלונדינית השובבה בסדרת הלהיט האמריקאית "שלושה בדירה אחת"? רגע ובניינטיז, כשאהבתם אותה בקומדיה "אבא חורג, אמא חורגת"? אז מתברר שהשחקנית המתבגרת, שהתגברה על מחלת הסרטן בעשור הקודם, החליטה להזכיר לעולם שהיא כאן, חיה ובועטת, כשחגגה את יום הולדתה ה-73 בצילום בעירום מלא!

רכלו על סוזן סאמרס בעירום באינסטוש

View this post on Instagram

Here I am at 73 in my Birthday Suit!!!

A post shared by Suzanne Somers (@suzannesomers) on

סאמרס, שהתפרסמה גם בזכות טיפים לחיים בריאים ומכשירי חיטוב ועיצוב הגוף שנשאו את שמה ומכרה להמון ליידי בארצות הברית, ציינה אתמול (ד') את העובדה שהגיעה לגיל המכובד בשמחה וששון. שמחה, שהספיקה לה להתחבר לטבע, להסיר את כל הבגדים, כולל אלה התחתונים, להצטלם כשהיא כורעת בשדה שסמוך לביתה שבעיר הנופש פאלם ספרינגס ולפרסם למול העולם - תחת הכותרת "חליפת ההולדת שלי".

עוד בוואלה!

יאמי, מיכל אנסקי רוחצת בטבע רק בעירום!

לכתבה המלאה

אם תהיתם, העובדה שהיא במהלך העשור השמיני לחייה, לא מפריע לסאמרס (שלא נראית יום מעל ל-60) להתרועע עם חברות צעירות (יותר) ממנה, בהן קורטני קוקס וג'ניפר אניסטון, מפעם לפעם. אחרי התמונה הזאת, אין מצב שתצליחו לשכוח ממנה.


וואלה! סלבס מצטלמת בעירום רק בחושך מוחלט. בלי פלאש.

סוזן סומרס שחקנית אמריקאית במשחק בין בלינדה בנצ'יץ' לבין קרולינה פלישקובה. רויטרס
ד"ש לשותפים. השחקנית סוזן סאמרס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully