וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאם המסוורת' מציג חברה חדשה ולוהטת

15.10.2019 / 12:09

השחקן המסוקס החליט שאם האקסית שלו יכולה להתקדם מהר מן הרגיל ולהמשיך הלאה, גם הוא יכול, כך שבימים אלו הוא כבר אוחז בחברה חדשה שבאה, כמה מפתיע, מתעשיית הבידור. וואלה! סלבס זורמת

ליאם המסוורת'. AP
מצא אהבה חדשה/AP

בשעשועון בו השתתפה השחקנית מדיסון בראון - היא נשאלה עם מי היא הייתה מתחתנת, עם מי הייתה שוכבת ואת מי הייתה רוצחת ומיד השיבה שהייתה שוכבת עם האחים לבית משפחת המסוורת'. כמה מפתיע - עבר הזמן, רצה הגורל והגברת בראון מככבת במדורי הרכילות כחברה החדשה של ליאם המסוורת', זו שעוזרת לו להתגבר על הפרידה מהגרושה מיילי סיירוס.

ליאם המסוורת'. מערכת וואלה! NEWS
מתאימים או לא?/מערכת וואלה! NEWS

בזמן שסיירוס הספיקה לנהל רומן לסבי ולהחליף את החברה בבן זוג חדש ולוהט העונה לשם קודי סימפסון, כעת הגיע תורו של הגרוש הלוהט להוכיח לכולם שהוא לא יושב בבית ובוכה על הסיירוס שנשפך אלא ממשיך הלאה ואוחז בחברה לוהטת - אז תגידו שלום לשחקנית מדיסון בראון המוכרת לכם יותר מהסדרה "שושלת" וגם ממסלולי תצוגות אופנה כמו זו של קלווין קליין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מדיסון בראון. AP
מי יותר יפה? מדיסון/AP

על פי מקורבים לשניים, הם ממש בעניין האחד של השנייה אבל מעדיפים לקחת את זה לאט בעיקר לאור הפרידה הכואבת של השחקן המסוקס, "היה להם דייט מעולה", סיפר מקורב, "הם ממש בעניין ורואים שזה לא עוד פלירט".

וואלה! סלבס רצתה לשכב עם מייקל ג'קסון, זה לא ממש הצליח לה.

מדיסון בראון. AP
שיהיה בהצלחה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully