וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: מי הסלבס שיתארחו בסוכה של וואלה! סלבס

11.10.2019 / 0:23

חג הסוכות בפתח וכולם כמובן במתח להבין באיזו סוכה הם הולכים להתארח, מה צריך להביא ומי יהיו האורחים הנוספים בחופה, אבל לוואלה! סלבס יש סוכה משלה - סוכת הפנטזיות שבה היא הייתה שמח לארח כמה אנשים שכולם מכירים, אז בואו נתחיל

ראשון יעלה ויבוא שחקן הכדורגל רונאלדו, כי נראה שאחרי השכונה שהוא עשה עם אופירה אסייג ואייל ברקוביץ', נראה שהוא ישתלב יפה מאוד בנוף הישראלי ויידע לזהות חפלה כשיתקל בה, כך שמה שבטוח - יהיה איתו שמח.

אופירה אסייג, רונאלדו. HOT,
יאללה בלגן. אופירה, רונאלדו וברקו/HOT

עוד אחת שיודעת לחגוג כמו שצריך והנוכחות שלה פשוט תעלה את מפלס השמחה והפורח בסוכה היא לא אחרת מהבת הצעירה במשפחת קרדשיאן - קיילי ג'נר - שהוכיחה לעולם שגם כשהיא בדיכאון או בסערת רגשות, היא יודעת להרים מסיבה טובה כשרק מבקשים.

קיילי ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
ככה חוגגים! קיילי/צילום מסך, אינסטגרם

הגענו כבר לאמצע הדרך שם נמצא מישהו שדווקא זקוק לקצת שמחת חיים זאת אחרי שליאם המסוורת' לא רק נזרק על ידי מיילי סיירוס אלא גם נאלץ לגלות שיש לה רומן עם בחורה. אז ברור שהוא צריך להתארח בסוכה יהודית כשרה למהדרין ועל הדרך למצור גם כלה חדשה.

ליאם המסוורת. Theo Wargo, GettyImages
מחפש שידוך? ליאם/GettyImages, Theo Wargo

כמעט הגענו לסוף, כשאל הרשימה מתווספת האישה הראשונה בעולם, הלא היא מלניה טראמפ שאמנם הבחירה בה תגרום לחלקכם להרים גבה, בכל זאת, לא האישה הכי אהובה בעולם אבל תחשבו על המלתחה המהממת שהיא תגיע איתה ותראו שגם אתם תקבלו אותה בזרועות פתוחות וקישוטים לסוכה.

מלניה טראמפ בטקס ההשבעה. GettyImages
שיק! מלניה/GettyImages

והאורחת האחרונה או האורחות האחרונות - קייט מידלטון ומייגן מרקל - שרק אבל רק אמא יהודייה כשרה למהדרין תוכל סוף סוף להשיב את שתי הפקאצות, לתת להן בראש, לעשות קצת נו נו נו ולהשלים בין שתי הצ'ילבות שכבר הפכו לבדיחה במלון המלוכה.

קייט מידלטון, מייגן מרקל צופות בטורניר ווימבלדון. אינסטגרם, אתר רשמי
אל תאמיני למה שאומרים לך. קייט ומייגן/אתר רשמי, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully