וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי המפורסמים שרוצים לקיים יחסי מין תחת כיפת השמיים?

13.10.2019 / 2:00

מי בונה סוכה ומי סתם מתארח? מי מעדיף קמפינג באוויר הפתוח ומי מלון חמישה כוכבים? וכמובן, מי מהמפורסמים לא שולל אופציה לקיום יחסי מין תחת האוויר הפתוח? וואלה! סלבס משחקת אותה שלומית ושואלת שאלות

רוחב סוכות 2019/וואלה

נראה שחג הסוכות הוא תמיד סיבה למסיבה - מי יבנה את הסוכה הכי יפה, מי יכין את הקישוטים הנוצצים וכמובן, הכי חשוב: מי יגיע להתארח בסוכה של מי? אז אחרי שוואלה! סלבס הביכה את המפורסמים שלא ממש ידעו איזה חג מגיע אחרי יום כיפור, הגיע הזמן להתעסק בדברים החשובים ביותר שמעניינים אתכם.

טום באום. שוקה כהן
סקס תחת כיפת השמיים? טום/שוקה כהן

אז מי מהמפורסמים מפונק ולא מוכן לצאת לטיול בשטחים ולישון תחת כיפת השמיים? נראה שרוב המפורסמים כמו ג'וזי זירה שלמרות השהות שלו על האי והיכולת שלו להתמודד עם תנאים קשים -הוא העדיף את המזגן, ממש כמו טום באום שמעדיף בית מלון על אוהל במדבר. לעומתם, גל אמיתי ושי מיקה דווקא מסתדרים לא רע עם טיולי שטחים וישמחו לבלות את החג בשק שינה. אגב גברים, רומי נסט "מחכה לגבר שייקח אותי לדייט תחת כיפת השמיים משהו רומנטי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ג'ני צ'רוואני. שוקה כהן
בעלה מפחד. ג'ני/שוקה כהן

ואז הגיע החלק המעניין בו נשאלו המפורסמים על סקס תחת כיפת השמיים או במילים אחרות: סקס בפומבי. הו, כאן היו לא מעט תשובות מפתיעות כמו של שי חי ותניה גרבר שלא הכחישו את העובדה שהם בעד ואף הוסיפו להגנתם כי הם נשואים ומותר להם הכל. לעומתם, באום היה שמח להתנסות אבל הוא מעיד על עצמו כי הוא "מאוד פרנואידי אז זה קצת מפחיד אותי שאנשים יסתכלו". ג'ני צ'רוואני עם זאת הייתה מאוד שמחה להתנסות בעניין אבל נראה שבעלה, רוני מאנה, פחות בעניין.

וואלה! סלבס תוהה מה שרה נתניהו הייתה אומרת על התשובה של ג'ני.

דנה זרמון. שוקה כהן
אישה נשואה. דנה/שוקה כהן
ג'ובאני רוסו. שוקה כהן
ישן כמו תינוק. ג'ובאני/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully