וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחל שנה וברכותיה: מי הזוג המפורסם שיתחתן השנה? הצביעו

וואלה! סלבס

12.10.2019 / 1:42

למרות הפרידות שוברות הלב שקרו במהלך השנה שעברה, יש כמה זוגות שרק התחזקו - כך שוואלה! סלבס רוצה לדעת את מי אתם חושבים שנראה תחת החופה בתקופה הקרובה. ליבי ואליאנה, נטע והבויפרנד או דווקא את רן דנקר? הצביעו

סקר חתונות סלבס 2019. מערכת וואלה! NEWS
בקרוב חתונה?/מערכת וואלה! NEWS

למרות שכולם, כנראה, מעדיפים לראות לבבות בעיניים - חייבים להודות באמת: השנה שהסתיימה לא מזמן כללה לא מעט בכי, צער ופרידות קורעות לב בביצת הבידור המקומית. כך שעם תחילתה של שנה עברית דנדשה, אולי כדאי לבחון את הזוגות הצמודים בהחלט של תעשיית השואו-ביזנס, כדי להתעמק ולנסות לנחש את מי מהם נראה עושים צעד אחד קדימה, לטובת חתונה של ממש.

רכלו על הזוגות המפורסמים המאוהבים גם באינסטגרם

בכל זאת, האהבים הצעירים לי בירן ואליאנה תדהר או מריה דומרק ורועי קורנבלום, מתחזקים זוגיות ארוכה ומרשימה, שיכולה להסתיים באושר ועושר עד עצם היום הזה. הדיווה ריטה נראית מאושרת יחד עם צ'רלי בוזגלו, ממש כמו רן דנקר שמנהל קשר אינטימי פרטי בהחלט עם בן הזוג, איתי. כמותם, גם נטע ברזילי והבויפרנד אילן או עדן פינס ודור רפאלי, שנותנים את הרושם של מסוחררים מאהבה... כך שלא מן הנמנע שבשנה הקרובה הם ילבשו חליפת חתן ושמלת כלה, לא?

כעת, וואלה! סלבס מזמינה אתכם להתאהב ולנסות לנחש, האם אחד הזוגות האלה יצעד אל מול חברים ובני משפחה לעבר החופה בחודשים הקרובים? בקרוב אצלכם, וגם אצלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully