וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הרשת הענקית... בכלל רוכשת את הצפיות בפרופיל

וואלה! סלבס

11.10.2019 / 0:02

אתם מכירים אותה בתור אחת הנשים הזוהרות ביותר בביצת הבידור, כזאת שרבים אוהבים לעקוב אחרי חייה גם ברשתות החברתיות - אבל מה תגידו על כך שגם הליידי עם האישיות המסקרנת, רוכשת צפיות בסטורי שלה? וואלה! סלבס Unfollow

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

הסרת עוקב? פרסום תמונה זוגית? פולאו 4 פולואו? נדמה שהרשתות החברתיות ובראשן אינסטגרם הפכו לחיים עצמם בשנים האחרונות - פלטפורמות שבהן לא רק חולקים את החיים הפרטיים, המשעממים לפעמים, עם כל העולם ואשתו (או לפחות אלה שעוקבים אחריך), אלא גם יכולה לסייע לך לשלשל המון כסף לכיס. מה, יש כמה מפורסמים שעשו מזה קריירה ראויה בהחלט!

קחו לדוגמה את אחת הכוכבות המדוברות במדינה, שמלבד קריירה מכובדת מחזיקה גם פרופיל פופולרי ברשת החברתית עם התמונות והסרטונים. כזה, שלא רק מעדכן אנשים שונים ומשונים במה שעובר עליה גם כשהיא לא זוהרת מול המצלמה, אלא גם גורם לצחוק, לכעוס ולבכות, לאהוב וללמוד דבר או שניים, תוך כדי שהיא סוחפת אחריה עוד עוקב ועוד אחד.

הרבה עוקבים = הרבה כסף מחברות מסחריות שמשתפות איתה פעולה? הייתם רוצים, וכנראה שגם היא, כיוון שוואלה! סלבס גילתה שלמרבה ההפתעה ולמרות שהליידי יודעת לייצר רעש, אפילו היא משלמת כסף לחברה שתנפח את הצפיות בסטורי (הגם ככה פופולרי) שלה, כדי להציג נתונים מנופחים יותר וצפיות כפולות ומכופלות לשותפים העסקיים הנפוחים מגאווה שנהנים משירותיה. וזו, גבירותי ורבותי, הדרך שבה עובדים הדברים אצל כ-ו-ל-ם ברשתות החברתיות.

אישה יושבת ליד שולחן עבודה מלוכלך. ShutterStock
אישה יושבת ליד שולחן עבודה מלוכלך/ShutterStock
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully