וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עפים על עצמם: לאן המפורסמים טסו בחגים?

אמנון גולדמן

14.10.2019 / 0:10

אמסטרדם, טורקיה וסיני - הם רק חלק מהיעדים אליהם יטוסו המפורסמים המקומיים בחגי תשרי. כך שאם אתם נמצאים באחד מהיעדים האלו - אל תשכחו להרים את האייפון ולתעד אותם. צפו. וואלה! סלבס עולמית

רוחב לאן טסים 2019/וואלה

אם חשקה נפשכם בחופשה חלומית בתקופת החגים, אתם ספונטניים ועדיין לא החלטתם באיזו מדינה אתם רוצים להחתים את הדרכון שלכם - הסרטון הבא מיועד במיוחד עבורכם. כי מי יודע, אולי אחד המפורסמים ייתן לכם השראה לחופשת החגים המושלמת עבורכם - בכל זאת, אתם לא היחידים שרוצים לפקוד את הדיוטי פרי ולקנות מוצרים בזול.

שי חי. שוקה כהן
לאן אתם טסים? שי ותניה/שוקה כהן

רגע לפני שהילולת ראש השנה עד סוכות תסתיים וכולם חוזרים לשגרה המבאסת של "אחרי החגים", וואלה! סלבס בדקה עם המפורסמים איפה הם יבלו את החגים. אז בזמן שטום באום ישאר בארץ אחרי שבזבז את כל הכסף שלו על חופשה חלומית באל.איי, שי חי ותניה יטוסו לאמסטרדם וגל אמיתי יטוס ככל הנראה לסיני למרות שהוא חולם על ארגנטינה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
טום באום. שוקה כהן
נשאר בארץ. טום/שוקה כהן

הנשואה הטרייה, רונית יודקביץ' עדיין לא החליטה איפה תבלה את ירח הדבש שלה שנופל גם הוא על תקופת החגים, אבל ירדן הראל לעומתה, בטוחה שתישאר בארץ כי היא טסה יותר מדי בזמן האחרון (תודו שבא לכם לבכות). אבל נראה שהיעד הפופולרי השנה הוא ללא ספק האיים המלדיביים, כך שאתם תטוסו לשם - יש סיכוי שתראו את נטלי דדון, קסניה טרנטול ודנה זרמון, משתזפות לצדכם עם קוקטייל ביד.


וואלה! סלבס טסה לחמת גדר לזרוק אוכל לתנינים.

נטלי דדון. שוקה כהן
ידע אקזוטי. נטלי/שוקה כהן
דנה זרמון. שוקה כהן
תפגוש את נטלי על האי? דנה/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully