וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונסה ואחותה עברו בדיקות לגילוי סרטן

3.10.2019 / 14:11

יממה לאחר שאביה, מתיו נואלס, חשף כי הוא חולה במחלת הסרטן, עכשיו מדווחים האתרים מעבר לים כי גם ביונסה ואחותה סולאנג' עברו בדיקות פרטיות על מנת לדעת אם הן נושאות את הגן המסוכן. וואלה! סלבס רק בריאות

ביונסה. GettyImages
אבא יש רק אחד. ביונסה ומת'יו/GettyImages

רק אתמול (ד') חשף אביה של מת'יו נואלס, אביה של הזמרת ביונסה, בתכנית הבוקר של אמריקה כי הוא חולה במחלת הסרטן וכי בימים אלו הוא עובר טיפולים באזור החזה וכי הטלפון הראשון שעשה לאחר שגילה את החדשות העצובות הוא לשתי בנותיו מאחר ומדובר בגן שעובר בתורשה. כעת, מדווחים האתרים מעבר לים כי הבנות המבוהלות צלצלו מיד לרופא המשפחה וביקשו לעבור גם הן את הבדיקות על מנת לראות שהן לא בסכנה.

ביונסה. GettyImages
הכל נשאר במשפחה?/GettyImages

"הטלפון הראשון היה למשפחה שלי, מאחר וזו מחלה גנטית - זה אומר שלילדים שלי יש סיכוי גבוה יותר להידבק במחלה ואפילו לנכדים שלי יש סיכוי גבוה יותר והם הגיבו כמו שצריך ומיד הלכו ועשו את הבדיקה. 'סרטן השד נפוץ במשפחתי", סיפר אביה של הזמרת, "דודה שלי נפטרה מסרטן השד, שתי בנותיה נפטרו מסרטן השד וגיסתי נפטרה במרץ מסרטן... כך שסרטן השד היה מסביבי".

על פי הדיווחים, עם היוודע דבר מחלתו של אביהן, הבנות למשפחת סולאנג' לא התמהמהו ומיד צלצן לרופא שלהן על מנת שיבדוק אותן ויראה אם קיים חשש שמא גם הן נושאות את הגן ונמצאות בסיכון להידבק במחלה הנוראית.

וואלה! סלבס מאחלת רק בריאות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ביונסה. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
העיקר הבריאות/צילום מסך, אינסטגרם רשמי
ביונסה קואצ'לה. GettyImages
שתהיי בריאה/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully