וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופס, המגבת של מורן אטיאס כמעט נפלה

5.10.2019 / 0:11

זה רק נראה נוצץ, כי הכוכבים הם כמו כולנו - גם אם הם יודעים להשתמש בפילטר אינסטגרם מחמיא. הפעם, אקי אבני מפתה במיטה, הבן של נטלי דדון מדגמן וכנראה שאף פעם לא ראיתם מישהו שמתלהב כמו קובי מרימי. וואלה! סלבס עממית

לא תאמינו, אבל סנדרה רינגלר קונה במכולת. ניקול ראידמן עומדת בתור להיבדק על ידי מאבטח בקניון ומייקל לואיס - גם הוא עובד עם המכשירים בחדר הכושר כדי להשוויץ בגזרה. למרות התדמית הזוהרת, העובדה שהם מסובבים ראשים או מוזמנים לאירועים בחברת המפורסמים, האמיצים והעשירים - כוכבי ביצת הבידור הם ממש כמו כולנו, פשוטי העם.

לכן, וואלה! סלבס אוספת עבורכם מקבץ שבועי של תמונות אינסטגרם עדכניות, ערוכות וחתוכות על ידי הכוכבים הישראלים, שמוכיחות אחת ולתמיד שגם אדם מפורסם הוא הכי אחי(כם). הרי זה רק נראה נוצץ.

גם לוואלה! סלבס יש אינסטוש. תנו לה ב#לייק

רק נראה נוצץ 5.10.19. אינסטגרם, צילום מסך
מורן אטיאס/צילום מסך, אינסטגרם

צדיקים, אם אתם לא אוהבים לטפח את עצמכם ולצחצח #שיניים_בוהקות באושר וצחוק כמו שמורן אטיאס עושה את זה במגבת קטנטנה שבקושי מוחזקת בקיפול עדין ומסתירה טפח (אך חושפת טפחיים) - עליכם להתנצל. סליחה, אבל הבד הסופג נשאר הפעם על הגוף.

עוד בוואלה!

מי ידע שזו תהיה התמונה האחרונה של אופירה עם אייל?

לכתבה המלאה
רק נראה נוצץ 5.10.19. אינסטגרם, צילום מסך
אקי אבני/צילום מסך, אינסטגרם

צדיקים, אם לא יצא לכם לבלות אחר הצריים אחד בחדר מפואר, כשאתם נחים על מצעים מכותנה מצרית על מיטה מוזהבת ורגועים פחות או יותר כמו קליאופטרה אחרי אמבטיית #חלב_עזים שמעולה לעור העדין, עטופים בחלוק בלבד ועם כובע לראשיכם, אקי אבני סטייל - עליכם להתנצל. סליחה, אבל כנראה עשיתם משהו לא נכון עם החיים שלכם.

רק נראה נוצץ 5.10.19. אינסטגרם, צילום מסך
נטלי דדון/צילום מסך, אינסטגרם

צדיקים, אומרים שכשרון עובר בגנים, אבל אם לא הגדתם לבניכם לעמוד מול המצלמה בדיוק כמוכם, כפי שהסבירה הדוגמנית נטלי דדון לבייבי שלה ריף, עליכם להתנצל. סליחה, אבל משהו לא בסדר ב#סדרת_החינוך שלכם.

רק נראה נוצץ 5.10.19. אינסטגרם, צילום מסך
נטלי פורטמן/צילום מסך, אינסטגרם

צדיקים, יכול להיות ששמרתם על הדיאטה פעם, או פעמיים, אולי חמש פעמים במהלך חייכם, אבל אם לא התלהבתם אפילו פעם אחת משבירת הצום מפחמימות ברמה של נטלי פורטמן ופרוסת העוגה הקטיפתית שלה, עליכם להתנצל. סליחה, אבל #מתוקים_הם_סוג_של_נחמה

רק נראה נוצץ 5.10.19. אינסטגרם, צילום מסך
קובי מרימי/צילום מסך, אינסטגרם

צדיקים, אם כבר התלהבות, כנראה שכאשר גם המתכון שאתם דליתם מגורו הזללנים מצליח לכם - כמו הפנקייק של קובי מרימי - אתם קופצים באושר במטבח הביתי. אם חשבתם שקובי יגיב באיפוק למרות שמו ה#מרימי, עליכם להתנצל, סליחה, אבל גם הוא אדם עם רגשות!

רק נראה נוצץ 5.10.19. אינסטגרם, צילום מסך
סטפן/צילום מסך, אינסטגרם

בפינת הביזאר: צדיקים, לא משנה בכמה חטאים חטאתם, כנראה שאף אחד מהם לא נהנה זמן ארוך כל כך, באופן בולט כל כך, במבט שכל כולו תאווה, כמו סטפן וחתיכת הלחם הכל כך זקורה שלו. סליחה, כלומר, #לבריאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully