וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הכוכב שצריך לצום שבוע שלם בשביל לכפר על החטאים

אמנון גולדמן

8.10.2019 / 0:03

מי מהמפורסמים יצום ביום כיפור, מי הכוכבים המקומיים שצריכים לבקש סליחה וכמה בכלל הם בקיאים בלוח השנה העברי? אתם חחייבים לראות מה שי חי, עדן יוחנן וג'וזי זירה ענו. וואלה! סלבס עושה צמה

שאלון יום כיפור של הסלבס 2019 (צילום: אבי כהן, עריכה: נועה לוי)

יום כיפור הוא ללא ספק אחד הימים החשובים ביותר בלוח השנה אבל גם לנשמה - כי מי אמר שצום זה רק בשביל לכפר על המעשים? יש מפורסמים שמאמינים שצריך לצום גם בשביל הנשמה ולא רק בגלל האמונה, כך שאם תשאלו את טום באום וגל אמיתי הם יגידו לכם שהם צמים בעיקר בשביל הנשמה לעומת נטלי דדון שצמה כי לדבריה, היא "בן אדם מאמין אז קודם כל בשביל אלוהים והחיבור שלי אליו וזה מתחבר ישירות לנשמה".

נטלי דדון. שוקה כהן
צום מועיל מאמי. נטלי/שוקה כהן

בגזרת הסליחות, נראה שלמפורסמים המקומיים היה יותר קשה להתוודות בפני מי הם צריכים להתנצל כך בזמן שעדן יוחנן מודה שהיא צריכה לבקש סליחה על כך ששמנה במהלך השהות בבית "האח הגדול", ג'וזי זירה הודה שהוא צריך לבקש סליחה על כך שהצביע לג'ובאני ואילו תניה גרבר החליטה עבור שי חי שהוא צריך לבקש סליחה על כך שלא הוריד את הכלב שלהם, ורק טום באום היה מספיק אמיץ להגיד שיש לו יותר מדי סליחות לבקש כי הוא רק פוגע ופוגע בכולם.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שי חי. שוקה כהן
ממי אתם צריכים לבקש סליחה?/שוקה כהן

אבל כל אלו לא חשובים מספיק כמו מבחן היהדות שעברו הסלבס כשנשאלו כמה ימי צום יש בשנה בלוח השנה העברי? אז זהו, למרות שחלקם הראו בקיאות חלקית ומנו מספר ימי צום - נראה שאף אחד לא ידע בוודאות כמה ימי צום יש. אז אם אתם רוצים לדעת, מפורסמים יקרים, בלוח השנה העברי יש שישה.


וואלה! סלבס צמה בין ארוחה לארוחה.

טום באום. שוקה כהן
סלח לי אבי כי חטאתי. טום/שוקה כהן
עדן יוחנן. שוקה כהן
סולחים לך על כל קילו. עדן/שוקה כהן
ג'וזי זירה. שוקה כהן
מכירק את לוח השנה העברי? ג'וזי/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully