וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכסוכים שעשו לכם את השנה האחרונה

4.10.2019 / 0:01

מאופירה אסייג ואייל גולן דרך רותם סלע ובנימין נתניהו ועד לאליאב אוזן ודנית גרינברג - כל הסכסוכים שעשו לכם את השנה האחרונה להרבה יותר מעניינת וסוערת. וואלה! סלבס לא שוכחת

הרשימה כיפור;/וואלה

את הרשימה נפתח עם סכסוך שנחשף לראשונה בוואלה! סלבס בין זוג הספק חברים ספק מאוהבים ספק שותפים לברית - ג'וזי זירה ועינת ארליך - שאמנם על האי היו חברים מאוד טובים וגם בימים שאחרי, אבל ברגע שהתכנית עלתה והשורדים צפו בה, החל להתפתח ויכוח בקבוצת הוואטצאפ שלהם בין זירה למישל טרוני, אז החליטה ארליך לקחת את הצד של הבחור השרירי מה שהעלה את סף העצבים של החבר הצרפתי שגם טרח להפגין את העצבים שלו באירוע תקשורתי, ממש מול המצלמות.

עינת ארליך, ג'וזי זירה. אור גפן,
בלי עצבים. עינת וג'וזי/אור גפן

קדימה למקום הרביעי, שם נמצאים שניים מהאנשים היותר מפורסמים במדינה כשמצד אחד בנימין נתניהו ומהצד השני המגישה רותם סלע. הכל החל כשמירי רגב התראיינה לרינה מצליח והזהירה שאם גנץ יבחר אז יהיו בממשלה שרים ערבים. סלע לא שתקה וכתבה באינסטגרם פוסט בו היא לא מבינה למה יש בעיה עם ערבים במדינה שהיא כלל אזרחיה. נתניהו לא שתק והגיב לה שמדובר במדינת לאום של העם היהודי. הדבר כמובן גרר תגובות לכאן ולכאן ואפילו את תגובתה של חברתה הטובה של סלע, וונדר וומן גל גדות, שכתבה "רותם, אחות, את השראה לכולנו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
רותם סלע בנימין נתניהו מירי רגב. עיבוד תמונה
הכל בגלל מירי? ביבי, רותם ומירי/עיבוד תמונה

הגענו כבר למקום השלישי, עדיין בגזרת הסכסוכים הווירטואליים כי כשאייל גולן מחליט להוריד עוקב מכולם ולהשאיר רק את "החברים הטובים" שלא כוללים את הגברת אופירה אסייג - היא ממש לא יושבת בשקט ופותחת את הפה מול המצלמות, מה שגורם לו להשיב אש וגם לחברה שלו, דניאל גרינברג, מה שמסתיים בניסיון גישור בתכנית של אופירה וברקו שלא ממש צלח והעוקב, איך לומר, עדיין לא הוחזר.

אופירה אסייג, אייל גולן. אלוני מור,
תעלה לסטורי ותתייג? אייל ואופירה/אלוני מור

אל המקום השני והמכובד מגיע זוג שעבר קצת יותר מאייל ואופירה - קוראים להם אליאב אוזן ודנית גרינברג שאחרי כל סאגת המשולש הרומנטי שעברו בתכנית הריאליטי עם נופר מור והחליטו לבסוף להתחתן ואף לפתוח עסק ביחד, לאחרונה השניים נפרדו ולא ברוח טובה, כך שפוסטים מטנפים באינסטגרם וראיון של אוזן בתכנית טלוויזיה לא איחרו לבוא ולהוכיח לעולם שלא כל הנוצץ זהב.

דנית גרינברג, אליאב אוזן. ניר פקין
היו זמנים טובים. אליאב ודנית/ניר פקין

ובמקום הראשון, איך לא, הזוג שסיפק לכם יותר כותרות מביבי ושרה - הלא הם בן אל תבורי ואורטל עמר שהביאו לעולם את בנם המשותף תו פרינס רק בשביל להבין מספר שבועות לאחר מכן שהם לא ממש מסתדרים האחד עם השנייה. ולא, הם לא נפרדו בצורה יפה כי אם בטינופים ברשתות החברתיות, ראיונות לא ממש מחמיאים וכמובן מריבה אחת גדולה שגררה לסיפור אפילו את התערבות המשטרה ואפילו מפגש בבית משפט.

אורטל עמר, בן אל תבורי. ניר פקין
פעם הם גם חייכו. אורטל ובן אל/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully