וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוד השנה החדשה: עברי לידר אבא לבן בכור

30.9.2019 / 19:31

הזמר בן ה-45 הכריז ברשת כי נולד לו בן מאם פונדקאית, בתזמון מושלם עם היום הראשון של השנה העברית החדשה. "כרגע אני רק מצליח לחייך או לבכות", כתב עברי לידר הדילף. וואלה! סלבס לרקוד עם דמעות בעיניים

עברי לידר. אלוני מור,
שנה טובה, אבאל'ה. עברי לידר/אלוני מור

כמעט חצי שנה חלפה מאז שהמוזיקאי עברי לידר פרסם צילום של סקירת הריון בעודו מספר שהוא מצפה לילד ראשון - שנוצר בהליך פונדקאות מעבר לים. לפני מספר שעות, בתזמון מושלם עם ראש השנה והיום הראשון של השנה העברית החדשה, נולד בנו הבכור של לידר באלבמה שבארצות הברית, מה שאומר שעברי הוא דילף באופן רשמי!

אחלו לעברי לידר מברוק באינסטגרם

לידר, שחגג השנה את יום הולדתו ה-45, פרסם תמונה שלו מבית היולדות באמריקה הרחוקה, שבה הוא מחזיק את הבייבי, לצדה כתב שהוא "מאושר לספר שלפני כארבע שעות זכיתי להיות בלידה של בני. אולי בפעם הראשונה בחיי אין לי מילים לתאר את מה שאני מרגיש. כרגע אני רק מצליח לחייך או לבכות". עוד הוסיף, "תודה לכל האנשים המדהימים שתמכו ועזרו לי להגיע לרגע הזה. ברוך הבא לעולם בני היקר והאהוב".

עוד בוואלה!

עברי לידר עבר טיסה שהשאירה אותו המום: "זה היה מוגזם!"

לכתבה המלאה

אי שם כשהודיע על כך שיקים משפחה בסיוע של אמא פונדקאית, כתב הזמר למעריצים ש"כשהתחלתי לחשוב לעומק על הרצון שלי לילד כתבתי את הטקסט הבא: 'לילד שלי יהיו ארמונות וימים מלאים בצחוק ובשיר, לילד שלי יהיו משחקים, מכוניות בצבעים ותמונות על הקיר, לילד שלי יהיה העולם נקי משנאה בין בני האדם. מלחמות העבר, רק בספרים, שילמד בבית ספר הילד שלי'". מרגש.


וואלה! סלבס אכלה בחג כל כך הרבה עוגות דבש, שגם היא נראית הריונית.

עברי לידר. שוקה כהן, רפי דלויה,
פתח את השנה העברית עם טייטל חדש/שוקה כהן, רפי דלויה
עברי לידר. ליאור פינקסון, מערכת וואלה! NEWS
אז איך תקרא לו? לידר/מערכת וואלה! NEWS, ליאור פינקסון
עברי לידר. ניר פקין
בשעה טובה. עברי לידר/ניר פקין
  • עוד באותו נושא:
  • עברי לידר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully