וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החבר של אנה ארונוב, הברוגז של אייל גולן: הרכילות שהכי אהבתם השנה

27.9.2019 / 0:07

בזמן שצביקה פיק לא השתתף בחתונה ההוליוודית של בתו דניאלה, אייל גולן החליט לעשות ברוגז עם כל החברים ואפילו עם אמא רונית - קבלו את סיפורי הרכילות שהכי עשו לכם את השנה האחרונה. וואלה! סלבס רושמת

הרשימה ראש השנה/וואלה

רגע לפני שהשנה החדשה מתחילה, כמיטב המסורת וואלה! סלבס בדקה אילו ידיעות עשו לכם את השנה האחרונה וגרמו לשערות שלכם לסמור מרוב מתח והתרגשות. אז תטבלו תפוח בדבש ויאללה.

אל המקום החמישי מגיעה אחת הידיעות היותר מסעירות בעולם הזמר המזרחי, כי אחרי הסכסוך של דודו אהרון וציפורה - עכשיו מגיע סכסוך אפילו גדול יותר בין אייל גולן וכל העולם בערך אפילו עם אמו האהובה, רונית. וואלה! סלבס חשפה בפניכם כי הזמר המסלסל לא מדבר עם חבריו הקרובים ועם אמו והכל, כך על פי הטענות, בגלל הזוגיות החדשה עם דניאל גרינברג.

אייל גולן הרשימה. מערכת וואלה! NEWS
הכל בגלל החברה?/מערכת וואלה! NEWS

קדימה למקום הרביעי, שם נמצא סיפור די עצוב, זאת לאחר שוואלה! סלבס הייתה הראשונה לספר לכם שצביקה פיק לא ישתתף בחתונת ביתו דניאלה ובעלה קוונטין טרנטינו, בחתונה שנערכה בלוס אנג'לס, זאת בעקבות מצבו הרפואי. אבל אל דאגה, מאז החתונה הזוג ביקר את המאסטרו לא מעט פעמים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דניאלה פיק. ספלאש
לא השתתף בחתונה. דניאלה וקוונטין/ספלאש

הגענו כבר למקום השלישי מגיע אחד הסכסוכים היותר מסקרנים של השנה האחרונה - ככה זה שהאישה הכי חזקה במדינה מתכסחת עם הבן של האיש הכי חזק במדינה. כן, אופירה אסייג ויאיר נתניהו סיפקו לכם את אחת הדרמות הטובות ביותר שידעה מדינת ישראל, כזו שכללה לא מעט טינופים ברשתות החברתיות ולא מעט ניבולים.

אופירה אסייג, יאיר נתניהו. עיבוד תמונה
מלחמת עולם. יאיר נגד אופירה/עיבוד תמונה

אל המקום השני והמכובד מגיעה סאגת האב הבן אל והאמא של הנסיך. או במילים אחרות בן אל תבורי, אורטל עמר ותו פרינס. אחרי שגיליתם כאן לראשונה שהשניים מצפים לבייבי ראשון, החלו השניים להבין כי הם לא ממש משדרים על אותו גל והמריבות ביניהם לא איחרו לבוא עד כדי הזמנת ניידת משטרה לביתם שבמגדל היוקרה. לבסוף, השניים נפגשו בבית משפט ופתרו את הדברים ביניהם. בערך.

סטטיק, בן אל תבורי, אורטל עמר. ניר פקין
בימים טובים יותר. בן אל ואורטל/ניר פקין

ובמקום הראשון האייטם שעורר את הסערה הגדולה ביותר וגרם לכולכם להיכנס ולקרוא אותו שוב ושוב ואז להתקשר לחברים שלכם ולהגיד להם שיכנסו גם לקרוא - חשיפת בן זוגה של אנה ארונוב כמובן. אחרי שבמשך שבועות התלבטה בין המתמודדים השונים בתכנית, וואלה! סלבס חשפה בפניכם כי למרות מה שאתם וראים על המסך, ארונוב כבר בחרה את בן זוגה, אותו אחד כמובן שהיא נישאה לו - אייל אלגבי.

אייל אלגבי, אנה ארונוב. אינסטגרם, צילום מסך
נחשף! אנה ואייל/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully