וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זום, זום, זום: לאיזה מפורסם מגיעה שנה מתוקה מדבש?

27.9.2019 / 0:10

כמה מהאנשים הכי מוכרים בתעשיית הבידור עברו בשנה האחרונה תקופה לא קלה או רגעים לא פשוטים. אליאב התלכלך, ליהיא הסתבכה, דנה התגרשה - כך שוואלה! סלבס רוצה שתבחרו למי הייתם רוצים להמתיק את תש"ף הבאה עלינו לטובה? הצביעו בסקר

לא כל כוכבי הבידור כאן בארץ הקודש, גם החייכנים והנעימים שבינם, יכולים לומר שזו הייתה השנה הכי מתוקה שעברה עליהם. עם זאת, כמה מהם חוו חוויות שאי אפשר להגדיר אחרת אלא מרירות בהחלט, כן, פרידר וגרינר, הכוונה היא בדיוק אליכם!

בעוד שהיו כאלה שנישאו בקול תרועה, היו חתנים לשעבר כמו אליאב אוזן שהתלכלך עם האקסית דנית גרינברג מבלי להכין את חובבי הרכילות מראש וכלות עבר דוגמת דנה פרידר, שהבהירה שהיא ודין שטרן כבר לא. לעומת זוגות שהתאחדו ותפסו כותרות מרגשות, היו צ'ארמרים כמו הדוגמן ברק שמיר שלא נפרד פעם אחת (מנועה) אלא פעמיים (משלביה!) בשנה החולפת ונותר רווק בודד.

סקר אוכלים דבש סלבס. מערכת וואלה! NEWS
מי המותק שמגיע לו?/מערכת וואלה! NEWS

לכבוד השנה העברית החדשה, שתיפתח עם תפוחים ותמרים, וואלה! סלבס מבקשת מכל המזמזמים והמזמזמות לבחור יחד איתה למי היו רוצים שתהיה שנה מתוקה כדבש. האם הייתם מבקשים זאת עבור ליהיא גרינר עם הפה הגדול שהסתבכה עם המשטרה, מיכל אנסקי והאירוע הרפואי שחוותה והשפיע עליה לא רק מבחינה חיצונית או לירן כוהנר ותקרית העגלה שעברה. אאוץ', תנו למישהו מהם ללקק קצת דבש, בחרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully