וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתהיה שנה דבש? ברכות הסלבס שלא באמת נשלחו

29.9.2019 / 0:32

הרבה לפני האי-מייל והסמסים, הדוור היה מחלק איחולים לבביים לחג שנכתבו על גבי איגרת מהודרת. כך שאת השנה העברית תש"ף, וואלה! סלבס תפתח עם ברכות נסתרות שהכוכבים (אולי) היו רוצים להעביר לחבר אחר לכבוד השנה החדשה - אבל (כנראה) מעולם לא נכתבו. שנה טובה, מותק

אומרים שפעם היה פה שמח. בעוד שוואלה! סלבס עוד לא נולדה פעם, היא כן זוכרת שעד לפני לא המון שנים, לפני האינטרנט והסמסים, האי-מיילים והסמארטפונים, ראש השנה היה מלא באיגרות מעוטרות עם איחולים לקראת השנה העברית שבאה עלינו לטובה - כאלה עם מילים חמות ששרבט לך חבר ממקום אחר, שהדוור היה מטמין בין המכתבים שבתיבת הדואר.

רכלו גם באינסטגרם על ברכות השנה הטובה של הסלבס שלא נכתבו

כך שלרגל ראש השנה שת"ף, מלכת הרכילות החליטה לחוש וינטג' ולצלול לתוך נבכי מוחם העמוס של האנשים הכי מפורסמים בישראל - כך ששלפה מראשם כמה ברכות "שנה טובה" סודיות, אקטואליות, חגיגיות מעניינות ומסקרנות שמעולם לא נכתבו (או יכתבו), אבל הכוכבים (כנראה) היו מאוד שמחים לשלוח לאדם נוצץ אחר בחייהם: יש את מי שצוחקת על כולם, ההוא שכתב לאקס מסתורי, זאת שלחה נשיקות לאם ילדו של ארוסה הנוכחי ואת ההיא שכתבה ל-BFF לשעבר, מבלי להתבלבל. הכל בהומור, מותק.

וואלה! סלבס מאחלת לכם שלעומתה, תהיו מוקפים בחברים, אל תאכלו את עצמכם לדעת, יזמינו אתכם למסיבות כיתה, שתוכלו לצחוק על עצמיכם ושאמא שלכם תסבול אתכם בשנה החדשה.

אופירה אסייג לאייל גולן/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully