וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילנית, רוסלנה או דניאל: מי בת הזוג של אייל גולן שהכי התאימה לו?

וואלה! סלבס

20.9.2019 / 6:18

בראשית הייתה אילנית, אחר כך הגיעה גם רוסלנה וכיום - הוא בכלל מאורס לדניאל. הנשים בחייו של אייל גולן תמיד עוררו עניין, אבל וואלה! סלבס רוצה לדעת מי לדעתכם היא זו שהכי התאימה לזמר המוכר? הצביעו

אייל גולן. ניר פקין
ליידיז מן. אייל גולן/ניר פקין

כשאתה זמר מוכר ומוכשר, כנראה שתעורר עניין גם מעבר לפעילות האמנותית שלך, לא? שימו לב, זה בדיוק מה שקורה בעשורים האחרונים בחייו של אייל גולן - שלא רק משחרר שירים או אלבומים ומזמר על הבמה, אלא גם משתלב במדורי הבידור, מפתיע במהדורות החדשות, סוחף אחריו מעריצים אבל גם לא מעט מבקרים ומגלגלי עיניים.

אבל לא רק בגלל המוזיקה שלו, כאמור, אלא גם בגלל בנות הזוג שמלוות אותו לאורך השנים - אוהבות ותומכות, כועסות או פותחות פה, עונות לתקשורת כמו גם למבקרים, כפי שעשו שלוש האהובות המשמעותיות בחייו של גולן: זה התחיל בנישואים לאילנית לוי, שהסתיימו אחרי שהביאו לעולם שני ילדים, המשיך בזוגיות המורכבת עם רוסלנה רודינה שיצרה את בנו הקטן והגיע עד לימינו אנו, עת דניאל גרינברג מתפקדת על תקן כלתו לעתיד.

רכלו על הנשים בחייו של אייל גולן גם באינסטגרם

אבל מי לדעתכם בת הזוג שהכי התאימה למיסטר גולן? וואלה! סלבס מבקשת שתחשבו טוב, תחליטו ואז תצביעו לאישה שהכי אהבתם לראות לצדו של הזמיר. האם אילנית, שמאז התחתנה בשנית, הכי ריגשה אתכם? אולי רוסלנה רודינה שמנהלת אף היא זוגיות נהדרת או דווקא מי שהתארסה לו לאחרונה, גרינברג? הביעו את דעתכם!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully