וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליאב אוזן שומע? דנית גרינברג החליפה אותך

20.9.2019 / 6:01

בזמן שבת חן סבג החלה זוגיות עם בחורה חדשה, עדן פינס ודור רפאלי טסו להם לחופשה רומנטית ראשונה מעבר לים - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

הרשימה אליאב ודנית/וואלה

את הרשימה נפתח עם ליהוק מעניין במיוחד לסדרה חדשה בשם "הפלמ"ח" - שם חיפשו לא מעט אחר מישהי שתצליח להיכנס לנעליים הענקיות של אחת הזמרות הגדולות שידעה מדינת ישראל, הלא היא שושנה דמארי ומי אם לא יובל דיין שתוכל להשתחל לנעליה ולסלסל בקולי קולות?

יובל דיין. ניר פקין
עגילי דמאר! יובל/ניר פקין

קדימה למקום הרביעי, במעבר חד אל מעבר לים שם מתחוללת לה דרמה באחת המשפחות המוכרות בתעשייה, הלא היא משפחת קרטר כשבמרכז הפרשה האח ניק קרטר, המוכר לכם כצלע הכי יפה במחומש ה"בקסטריט בויז", הגיש בקשה לצו הרחקה נגד האח ארון קרטר, זאת לאחר שאיים שירצח את אשתו ואת הבייבי שלהם שבדרך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ניק קרטר. GettyImages
אחים בדם. ניק וארון/GettyImages

הגענו כבר למקום השלישי, עדיין מעבר לים כי עדן פינס והחבר החדש, דור רפאלי, החליטו לצאת לחופשה רומנטית משותפת זאת לאחר שהיא ארגנה לו מסיבת הפתעה משמחת ביותר. היעד: תאילנד, ממש אותו יעד בו בילתה עם החבר הקודם, עמרי בן נתן.

עדן פינס, דור רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
בטן גב. דור ועדן/צילום מסך, אינסטגרם

אל המקום השני והמכובד מגיע עוד זוג חדש, אז תגידו מברוק לבת חן סבג הלא היה מטומטמת, שארבעה חודשים לאחר הפרידה מאורנה בנאי אוחזת בחברה חדשה העונה לשם טופז גרין. השתיים יוצאות כבר מספר שבועות ולא ממש מסתירות את האהבה שלהן ברחבי תל אביב.

בת חן סבג. ניר פקין
זוגיות חדש. בת חן/ניר פקין

ובמקום הראשון והמכובד זוג חדש שמאיים לכבוש את הביצה אבל באופן המקצועי, כך לפחות לטענתה של דנית גרינברג שהחליטה להכניס גבר חדש לנעליים של אליאב אוזן ובימים אלו שוקדת על פתיחתה של קליניקה חדשה עם בחור חדש ונאה במיוחד.

דנית גרינברג עם בחור. ניר פקין
ביזנס או פלז'ר? דנית/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully